همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر با حضور نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولین شهرستان، گلزار شهدای سراسر شهرستان خاتم غبار روبی و گلباران شد .
کد خبر: ۸۸۱۸۸۵۶
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، همزمان با دهه مبارک فجر نیروهای نظامی و انتظامی به همراه جمعی از مسئولین شهرستان با حضور در مزار شهدای شهرستان خاتم ضمن غبار روبی مزار شهدا و نثار تاج گل و فاتحه به روح پاک و مطهرشان، با آرمان های مقدس شهدا ،امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

امام جمعه هرات نیز در این مراسم طی سخنانی ضمن گرامیداشت ایام ا... دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره بنیان گذار انقلاب و شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، خطاب به حاضرین افزود: با شهدای عزیز پیمان می بندیم که همواره در مسیر شهدا باشیم و لحظه‌ای از آرمانهای شهیدان غفلت نکنیم .

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه نام و یاد پرافتخار شهدا، در تاریخ اندیشه‌ها با عزت و عظمت، ابدی خواهد ماند افزود: شهدای سرافراز انقلاب اسلامی در جریان پیروزی انقلاب و همچنین در هشت سال دفاع مقدس با نثار جان خود برای ما استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به ارمغان آورند که بر همه ما واجب است قدردان این شهدای والامقام باشیم.

گفتنی است نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان به همراه جمعی از مسئولین شهرستان خاتم پس از غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای هرات، با حضور در گلزار شهدای روستای هاشم آباد و فتح آباد با آرمان های شهدای این روستا ها نیز تجدید میثاق کردند

.

ارسال نظرات