خبرهای داغ:
فرماندار دامغان با بیان اینکه مسئولان نظام اسلامی در هر پست و رده خود را موظف به خدمت به مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب می دانند، گفت: اقتدار و پیشرفت و امنیت ایران امروز قابل قیاس با دوران پیش از پیروزی انقلاب نیست.
کد خبر: ۸۸۱۸۸۴۹
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، علی اصغر مجد در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان که در محل دفتر امام جمعه دامغان برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: شرایط امروز کشور در ابعاد توسعه اجتماعی، اقتصادی و زیربنایی و فرهنگی قابل قیاس با دوران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و رژیم منحوس شاهنشاهی نیست.

فرماندار دامغان خاطر نشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌عنوان تنها پرچمدار اسلام ناب محمدی در جهان برپایه مردم سالاری دینی و مشارکت کامل مردم در تعیین سرنوشتشان، آزادی و استقلال حقیقی را معنا کرده است.

وی به پروژه‌های دهه فجر این شهرستان اشاره کرد و گفت: در این ایام ۸۰ پروژه عمرانی بااعتبار ۶۰ میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد که یکی از آنها پروژه‌ها گازرسانی به هشت روستای جنوب شهرستان است که با اعتبار هشت میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی از محل اعتبارات شرکت ملی گاز ایران به بهره‌برداری خواهد رسید.

مجد در ادامه با اشاره به برگزاری آیین نکوداشت روحانی مجاهد و انقلابی و استاد برجسته حوزه‌های علمیه حجت الاسلام والمسلمین سید مسیح شاهچراغی در نخستین روز از اسفندماه سالجاری، خاطرنشان کرد: پرداختن به سوژه‌های فرهنگی ناب همچون شخصیت و سیره عملی این عالم عامل می تواند بهترین سبک الگوسازی برای نسل جوان جامعه اسلامی باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها