مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع):
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) گفت:حاکمیت دین بزرگ ترین دست آورد انقلاب اسلامی ایران توسط امام خمینی (ره) بود .
کد خبر: ۸۸۱۸۷۶۸
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ،حجت الاسلام جلیلیان در مراسم جشن انقلاب با حضور کارکنان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) در مسجد پادگان امام حسین(ع) با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی  بدون نام امام در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست اظهارداشت: تمام علمای ما سعی کردند که دین را به حد اعلا برسانند و خیلی از بزرگان دین جان خود را برای تحقق دین نثا کردند اما ادامه این تلاش ها به دستان رهبر کبیر انقلاب به بار نشست.
وی افزود:حاکمیت دین بزرگ ترین دست آورد انقلاب و  وجود امام زمان و علمای دین از رمزهای موفقیت انقلاب ایران بود .
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) گفت:خیلی از دانشمندان غربی انقلاب را مقایسه کردند و به گفته خودشان جنس این انقلاب  با بقیه انقلاب ها فرق می کند.
جلیلیان افزود: انقلاب اسلامی ایران یک حاکمیت الهی را در دنیا گسترش داد و روی سایر انقلاب ها تاثیر گذاشت و الگوی آنها شد.

وی ادامه داد:امام با حاکمیت دین بعد از چند قرن به دنیا ثابت کرد دین می تواند همراه با عزت  حکومت داری کند و انسان ها را به ترقی برساند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه تصریح کرد:شجاعت قاطعیت و صلابت اعتقاد راسخ امام راحل عوامل و ویژگی های تاثیر گذار در انقلاب بودند .


ارسال نظرات