فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بن:

گرامیداشت دهه فجر با 52برنامه در شهرستان بن

سرهنگ پاسدار سید اصغر موسوی، با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، از برگزاری 52عنوان برنامه ویژه سی و هشتیمن بهار پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان بن خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۸۷۳۵
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن، با تبریک سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره)گفت: شعار دهه مبارک فجر امسال بر مبنای مطالبات و دغدغه های مقام معظم رهبری در موضوعات مختلف کشور وجود دارد، با عنوان "گفتمان انقلاب اسلامی زمینه ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی" نامگذاری شده است .

سرهنگ دوم پاسدار سید اصغر موسوی،‌ بسیج را به عنوان طلایه دار اجرای فرامین و دستورات مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: درصدد هستیم با تبیین دستاوردهای نهضت امام خمینی (ره) و مجاهدت های شهداء برای ایجاد امنیت و همچنین معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به منظور رشد و تعالی فرهنگ اسلامی، تقویت روحیه انقلابیگری، استکبار ستیزی و تلاش برای پیوند انقلابی میان نسل های انقلابیون و جوانان و تقویت مشارکت های مردمی در رونق بخشی به جشن ها و برنامه های انقلابی بیش از52عنوان برنامه در سطح شهرستان اجرای نماییم.

وی، ادامه داد: شاخص ترین برنامه های این دهه عبارتند از؛ اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، برگزاری مراسم صبحگاه نیروهای نظامی و انتظامی و ادارات ، رژه موتوری و ادای احترام به مقام شامخ شهدای عزیز و غبار روبی و عطر افشانی از قبور مطهر ایشان است .

موسوی، خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی با نام شهدای شهرستان در بخش یان چشمه و شهر بن و همچنین میزبانی از مسابقات استانی جودوی خواهران، برگزار ی کارگاه های سبک زندگی اسلامی، کارگاه امربه معروف و نهی از منکر، کارگاه تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و نشست های بصیرتی و روشنگری از دیگر برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه فجر در شهرستان بن می باشند.

ارسال نظرات