همسر سردار شهید غلامرضا کاووسی در جمع بسیجیان سامان به مناسبت جشن میلاد حضرت زینب سلام الله علیها گفت: راه شهدا را با قوت و قدرت ادامه می دهیم.
کد خبر: ۸۸۱۸۷۲۳
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه، جشن میلاد حضرت زینب(سلام الله علیها) با حضور آمنه سمیع، همسر سردار شهید غلامرضا کاووسی و خواهران و بانوان بسیجی شهرستان سامان برگزار شد.

همسر سردار شهید غلامرضا کاووسی در این مراسم جشن ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و نیز سالروز ولادت حضرت حضرت زینب (سلام الله علیها ) با بهره گیری از مقوله گفتمان انقلاب و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران امام خامنه ای عزیز( مدظله العالی) گفت: انقلاب اسلامی ایران ریشه در تعالیم انبیاء و برگرفته از تعالیم اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله و سلم ) است.

آمنه سمیع که در جمع خواهران و بانوان بسیجی شهرستان سامان سخن می گفت با اشاره به موضوع ولایت در اسلام افزود: مبارزه بین حق و باطل ، از زمان هابیل و قابیل شروع شد و خداوند متعال 124هزار پیامبر خود را مبعوث کرد تا بشر را به وادی هدایت ، نور و روشنایی و سعادت راهنمایی کننند.

سمیع افزود: وجود مبارک امام راحل (ره) به عنوان نائب امام عصر و ب عنوان خلف برحق حجت خدا(علیه السلام) وظیفه هدایت ملت مسلمان ایران را به عهده گرفت تا مستکبران و ستیزه جویان اسلام ناب محمدی(صلی الله علیه و آله و سلم ) اجازه پیدا نکنند اسلام و بشریت را تحت حکومت و ولایت شیطان قرار دهند .

همسر سردار شهید غلامرضا کاووسی، ضمن پرداختن به شخصیت والای حضرت زهرا(سلام الله علیها ) و دختر گرامیشان حضرت زینب (سلام الله علیها) گفت: زیباترین الگو و تابلویی که از زن در دفاع از اسلام و ولایت وجود دارد، نقش موثر حضرت زهرا(س) است که شهید راه ولایت شد و دختر گرامیشان حضرت زینب (سلام الله علیها) نیز ادامه دهنده راه مادر یزگوارشان(سلام الله علیها) است که با حضور قهرمانانه خود در کربلا، نقش مهمی را برای دفاع از اسلام و حجت خدا(علیه السلام ) ایفا کرد.

وی، با پرداختن به موضوع نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی ایران افزود: نقش زنان مسلمان ایران اسلامی در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل(ره) نقشی بی بدلیل است.

سمیع، ادامه داد: ما انقلاب را بدون حضور زنان نخواهیم دید و ادامه پیدا نخواهد کرد؛ لذا بروید خاطرات همسران شهدا را بخوانید و آنجا خواهید دید که ما همسران شهید هنوز هم راه شهیدانمان، اماممان و راه حسین بن علی (علیه السلام ) و حضرت زینب (سلام الله علیها ) را با قوت و قدرت ادامه خواهیم داد و با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب، همواره مدافع حریم ولایت و امامت خواهیم بود.

ارسال نظرات