فرمانده سپاه ناحیه مهران گفت: با بصیرت افزایی و آگاهی در جامعه نقشه نظام سلطه را برعلیه کشورمان در جنگ نرم می توان نقش برآب کرد.
کد خبر: ۸۸۱۸۷۰۶
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرگرد روح الله جاویدان فرمانده سپاه ناحیه مهران در نشست بصیرت افزایی و بررسی مسائل و مشکلات مردم که در محل مسجد النبی برگزار شد اظهار کرد: امروز بعداز گذشت 38 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی شاهد هستیم که دشمن در حوزه های مختلف درصدد پیشگیری از جلوی حرکت عظیم انقلاب اسلامی است.

وی افزود: دشمن درحوزه تقابل با انقلاب اسلامی در موضوع جنگ سخت نتوانسته به دستاوردی برسد لذا تمام برنامه و هم وغم خودش را با نفوذ فرهنگی و سیاسی برای ایجاد شکاف بین آحاد مردم و مسئولان معطوف کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه مهران تصریح کرد: امنیت امروزی که در ایران اسلامی حاکم شده است حاصل خون شهیدان و حاصل هدایت های پیامبر گونه مقام معظم رهبری است.

این جلسه که بمنظور بررسی مسائل و مشکلات محله فاز 3 برگزار شد، ناصری فرماندار مهران از اعتباری به مبلغ 500میلیون ریال اعتبار برای مسجد النبی در سال آینده خبر داد.

در این جلسه مشکلاتی از قبیل آب،برق ،روشنایی معابر و جاده کمربندی و اشتغال جوانان بیکار از جمله خواسته های اصلی مردم شهرستان مطرح شد.

ارسال نظرات