خبرهای داغ:
نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: برخوار با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت، یک بیمارستان دولتی ندارد و تنها یک درمانگاه خصوصی کوچک دارد.
کد خبر: ۸۸۱۸۶۸۶
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ حسینعلی حاجی دلیگانی صبح دیروز در حاشیه افتتاح چند طرح در شاهین‌شهر با حضور معاون زئیس جمهور و استاندار اصفهان، اظهار داشت: امیدوارم فرصتی ایجاد شود که کلنگ‌زنی مترو این شهرستان را هم داشته باشیم.

وی افزود: خصوصیات شهرستان شاهین‌شهر به شکلی است که از سراسر ایران اسلامی در این شهرستان جمع شده‌اند و امیدواریم آنچه رسالت ما مسؤولان هستیم را به خوبی انجام دهیم.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به عنوان استان اصفهان یک مارک بدی به ما خورده است که ما برخوردار هستیم؛ ممکن است تاحدودی در شهر اصفهان این موضوع حاکم باشد اما شهرستان‌هایی که در کنار اصفهان هستیم کمبودهای زیادی وجود دارد.

وی با بیان این که برخوار با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت، یک بیمارستان دولتی ندارد و تنها یک درمانگاه خصوصی کوچک دارد، عنوان کرد: این شهرستان یک مجموعه ورزشی مناسب برای جوانان ندارد، یک سوم شهرداری تأمین می‌کند و یک سوم هم صنعت و تنها یک سوم آن مانده است که اگر دولت حمایت کند این طرح به سرانجام می‌رسد.

حاجی دلیگانی تاکید کرد: بازسازی فاضلاب تنها پروژه ملی شهرستان شاهین‌شهر است؛ اگر می‌خواهیم در مسیر عدالت حرکت کنیم، باید به پروژه‌های ملی نگاه ویژه ای کرد.

وی با اشاره به وضعیت صنعت شهرستان یادآور شد: اقدامات خوبی صورت گرفته است اما بانک‌ها درست همکاری نمی‌کنند، برای یک واحدی که کارگرانش ۷ ماهه حقوق نگرفته و ۲ ماه پیش هم تعطیل شده است بارها به تهران به سراغ رئیس بانک رفتم تا وام بگیرم اما نشده است.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نکته بعدی مباحث استانی است؛ بحث آب مسأله اصلی ماست؛ پروژه بهشت‌آباد را به خود اصفهانی‌ها واگذار کنید مشکل بعدی سامانه دوم آب شرب استان است؛ دوماه پیش آب به دلیل یک بارندگی ساده آب قطع شد و مردم دچار مشکل شدند، این موضوع تهدیدی برای ۵ میلیون نفر است.

حاجی دلیگانی تاکید کرد: مردمی که در گرگاب و سایر روستاها و شهرهای منطقه هستند زندگی‌شان به آب بستگی دارد و سال گذشته که یک نوبت آب به این شهرستان‌ها دادند، بیش از ۴ هزار تن محصولات کشاورزی برداشت کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها