سازمان بسیج مساجد و محلات برگزار کرد:
مراسم معارفه حجت الاسلام دسمی ریاست جدید سازمان بسیج مساجد ومحلات، با حضور سردار بهشتی در محل این سازمان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۸۶۷۰
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج،  مراسم معارفه حجت الاسلام دسمی با حضور سردار بهشتی در محل سازمان بسیج مساجد و محلات برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مدیران و کارشناسان سازمان بسیج مساجد و محلات و جمعی از همراهان حجت الاسلام دسمی در فضایی دوستانه و پرشور برگزار شد، ابتدا سردار بهشتی به بیان عملکرد این سازمان در مدت تصدی ۳۰ ماهه ایشان اشاره کرد و گفت: امروز بسیج مساجد و محلات با تعامل خوبی که با دیگر سازمان ها و ارگان های مرتبط با مسجد برقرار کرده ، توانسته گامی بلند در راستای تحقق مسجد طراز اسلامی بردارد . نقطه اوج این تعاملات را می توان در جشنواره برترین های مساجد که در ششم بهمن ماه سال جاری با حضور دست اندرکاران امور مسجد در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد ، دید.

بهشتی افزود: در ۳۰ ماه گذشته اقدامات خوبی در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، رسانه و غیره در سطح پایگاه های بسیج مساجد انجام شده که حاصل فعالیت های مخلصانه همکاران سازمان و همه معاونین استانی می باشد.

سردار بهشتی گفت: از جمله کارهای مهمی که در سال گذشته شروع شد و همچنان ادامه دارد، آموزش فرماندهان حوزه ها می باشد که با هدف ارتقاء سطح مدیریت در بسیج انجام شد. همچنین گردآوری و چاپ کتاب های آموزش فرماندهان پایگاه ها و حوزه ها مقاومت بسیج و کتاب های شورای پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج از جمله اقدامات این سازمان بوده است.

رئیس سابق سازمان بسیج مساجد افزود: با توجه به درک نیاز به اطلاعات و شناسنامه های پایگاه های سراسر کشور ، اقدام به تهیه سامانه آرشیو مساجد نمودیم که با پیگیری ها و سختی های بسیار زیاد توانستیم بعد از حدود یک سال آن را تهیه نماییم و امروز آماده بهره برداری می باشد.  همچنین جهت ارتباط مستقیم کلیه بسیجیان سراسر کشور با سازمان بسیج ، سامانه تلفن گویا را تعریف نمودیم که با پیگیری های متعدد و جلسات پی در پی توانستیم آن را تا مرحله اجرا پیش ببریم.

سردار بهشتی در پایان سخنانش از تمامی همکاران سازمان بسیج مساجد تشکر نموده و از همکاران خواست تا با قدرت هرچه تمام تر این راه را ادامه دهند و باعث شکوفایی بیش از پیش مساجد گردند.

در ادامه جلسه ، حجت الاسلام دسمی ، ریاست سازمان بسیج مساجد و محلات از تلاش ها بی دریغ سردار بهشتی در مدت تصدی ایشان تقدیر و تشکر نمود و افزود: اگر نبود پیگیری ها و تلاش های سردار بهشتی، شاید امروز چنین نتایج خوبی را شاهد نبودیم. رویکرد باید اینچنین باشد که هر مدیری که عوض می شود و نفری که جدید می آید باید نگاه کند به عملکرد مثبت مدیریت قبلی و راه درست را ادامه دهد.

وی افزود: سابقه ۱۵ ساله اینجانب در سازمان بسیج با مدیریت ریاست های مختلف این مطلب را ثابت کرده است. هر فردی که منصوب می گردد سعی در ارتقاء بسیج دارد و به هر نحوی که شده این مهم را محقق می کند و کار را یک قدم به جلو هدایت می کند.

در پایان این مراسم از زحمات بی دریغ سردار بهشتی تقدیر شد و همکاران سازمان بسیج مساجد و محلات، سردار بهشتی را بدرقه نمودند.

انتهای پیام/ج

ارسال نظرات