امام جمعه مهران گفت: آرامشی که اکنون در ایران اسلامی وجود دارد مدیون استقامت و شجاعت شهدا هستیم و باید مردم و ملت ما قدرشناس شهدا، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و‌ آزادگان باشند.
کد خبر: ۸۸۱۸۶۰۸
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج،  بمناسبت دهه مبارک فجر با حضور امام جمعه،فرماندار،فرمانده سپاه ناحیه مهران و تعدادی از مسئولان شهرستان با خانواده های شهید محمدرضا میرزایی، سهید حسین کوخایی و جاوید الاثر صالح حیدری دیدار و سرکشی کردند.

در این دیدارها حجت الاسلام والمسلمین روح الله ولدبیگی امام جمعه مهران گفت:صبوری خانواده معظم شهدا درسی بزرگ و الگویی بی بدیل برای جامعه ماست و ما مدیون شهدا هستیم.

وی اظهار کرد:هر شهیدی که در راه این وطن جان خود را فدا کرده برای ایستادگی این پرچم دینی و اسلامی قدم برداشته و اکنون وظیفه ادامه راه بر عهده ماست.

مراد ناصری فرماندار مهران نیز در این دیدارها گفت: سرکشی و دلجویی از خانواده معظم شهدا وظیفه مسئولان در شهرستان است و باید تمام وقت مسئولان برای تکریم خانواده معظم شهدا باشد.

وی همچنین خانواده معظم شهدا را نماد ایستادگی و امید در جامعه عنوان کرد و ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس زحمات زیادی برای این انقلاب و نظام کشیده شده که همه را مرهون زحمات شهدا و ایثارگران هستیم.

در پایان این دیدارها لوح سپاس و هدایایی به خانواده معظم شهیدا  اهدا شد.

 

ارسال نظرات