سردار بابایی:

اقتدار و عزت انقلاب اسلامی به دلیل مجاهدت مومنین در پس تحریم و فشار حاصل شد

سردار سپاه کربلای مازندران فشارهای استکبار جهانی را موجب به قله رسیدن و کسب اقتدار و عزت کشور انقلاب اسلامی دانست و افزود: متاسفانه هنوز هم کسانی در کشور هستند که شکمشان از سفره پر برکت انقلاب کنده شد اما حاضر نمی شوند به این مهم اعتراف کنند و همواره انقلاب را مربوط به دوره ای خاص می دانند و گاها آب خوردن را مربوط به تحریم دانسته و حتی قائل به ورود مدیر از خارج هستند که این ایده مغایر گفتمان انقلاب است!
کد خبر: ۸۸۱۸۵۶۷
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده سپاه کربلا با اشاره به تاریخ انقلاب اسلامی گفت: تاریخ انقلاب سرشار از حماسه آفرینی ، ایثارگری، خون دادنها و مقاومت کردن در راه اسلام است.

سردار محمد حسین بابایی با یادآوری به خاک و خون کشیدن 15 هزار مسلمان انقلابی توسط رژیم دیکتاتور شاه در 15 خرداد 1342 گفت:  برای انکه انقلاب به ثمر برسد و مقاوم بماند خون های بیشماری  در راه خدا به زمین ریخته شد.

وی با عنوان اینکه وقتی وقتی انسان بی دین شود و فطرتش کور گردد شیطان غلبه می کند افزود: انقلاب اسلامی ما بر اساس برنامه ای اتفاق افتاد که خداوند مراتب آن را در آیات 38 سوره محمد(ص) و 5 اسراء بیان فرمود و مقرر کردند.
فرمانده سپاه کربلا  ضمن نقل روایتی از پیامبر اسلام و تفسیر از جانب امامان معصوم(ع) اظهار کرد: در تفاسیر ائمه آمده است در آخر الزمان مردمی از مشرق به پا خاسته  که زمینه قیام و حکومت حضرت مهدی(عج) را فراهم می کنند و ان مردم از دیار قم و ایران هستند.
سردار بابایی با نقل روایتی از علمائ دین در دهه های قبل از انقلاب گفت: آیه الله شاه ابادی که در دهه 1330 استادی حضرت امام خمینی (ره) را عهده داشتند نوید انقلاب و ماجراهای مقدوات آن و همچنین بروز حوادث جنگ تحمیلی و پیروزی در آن را  در مورد نقش رهبری و پیشوایی ایشان داده بودند.
این مقام مسئول در سپاه کربلا با عنوان اینکه انقلاب ما در راستای تحقق وعده الهی است با بیان مصادیقی دیگر در مورد پیش بینی های رخدادهای انقلاب اسلامی اضافه کرد: مسئول اسبق فرهنگی آستان قدس رضوی(دهه80) در جمع تعدادی از برادران از قول آیه الله قزوینی که شخصیتی وارسته بوده و الان در رواق داراحجه دارای مقبره مبی باشد نقل کرد: بعد از کشتار 15 خرداد همه نگران بودیم از محضر آیه الله قزوینی آینده مردم و حکومت مستبد شاه را سوال کردیم که این قتل عام ها تا کی ادامه دارد و تکلیف چیست؟
سردار بابایی ادامه داد: در پاسخ به خواسته آیه الله قزوینی  بیان داشتنداین وضع باقی نمی ماند و حکومت سرنگون می شود  اما با انتخاب ولیعهد در سال 46 مجدد سوالات از محضر ایشان به اوج رسید که چرا حکومت سرنگون نشد و وی در پاسخ گفتند ولیعهد حتی روی حکومت را نمی بیند.
 فرمانده سپاه کربلا در نقل قول از برادر حیدری در ماجرای پرسش و پاسخ و آینده نگری کشور از محضر آیه الله قزوینی یادآور شد: ایشان خطاب به من گفتند تو به زندان میروی، آقای سمنانی در خون خود می غلطد و حاج سید علی حسینی خامنه ای رهبری مسلمین جهان را تا ظهور حضرت صاحب الزمان(عج) عهده دار خواهند شد.
سردار بابایی با اشاره به اینکه آقای حیدری در ماجرای انقلاب به زندان می افتد، آقای سمنانی در ماجرای سفر  خانواده به مشهد در داخل ماشین فولوکس تصادف کردند و غرق در خون شده و حاج سید علی حسینی خامنه ای بعد از امامت نماز جمعه تهران و ریاست جمهوری با ارتحال امام (ره) به رهبری مسلمین جهان برگزیده شدند گفت: مقاومت برابر اعتقادات ما امری واجب است  و هر کس  و هر جامعه ای از مقاومت دست بکشد ذلیل خواهد شد  لذا خون شهدا و پاسداری از انقلاب اسلامی تکلیف  ما را مضاعف می کند.
فرمانده سپاه کربلا  حرکت انقلاب را ادامه دار خواند و تصریح کرد: انقلاب یعنی روئیدن دائم، حرکت مداوم و پیش برندگی نظام ،جنب و جوش و خروش برای جریان مداوم تغییر و تحول انسان به سوی تعالی.
 سردار سپاه کربلای مازندران فشارهای استکبار جهانی  را موجب به قله رسیدن و کسب اقتدار و عزت کشور انقلاب اسلامی دانست و افزود:  متاسفانه هنوز هم کسانی در کشور هستند که شکمشان از سفره پر برکت انقلاب کنده شد اما حاضر نمی شوند به این مهم اعتراف کنند و همواره انقلاب را مربوط به دوره ای خاص می دانند و گاها آب خوردن را مربوط به تحریم دانسته و حتی قائل به ورود مدیر از خارج هستند که این ایده مغایر گفتمان انقلاب است!
وی پیشرفت های علمی کشور در زمینه هوافضا، سوخت هسته ای، صنعت آب، ITو ... را مرهون فشار ها و تحریم ها برشمرد و بیان کرد: در سایه تهدیدات دشمن و تحریم ها و پشتکار و مجاهدت دانشمندان و جوانان انقلابی ایران اسلامی، مراتب دوم تا سی ام جهان در زمینه های علمی در اختیار کشور قرار گرفته است.
سردار بابایی به حرکت توسعه ای انقلاب اسلامی در جهان اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی مرزها را در جهان توسعه خواهد داد همانگونه که با گفتمان ناب انقلاب اسلامی بر مبنای عدالت، برادری و برابری و حفظ کرامت انسانی و ارزشهای الهی  تاکنون موفق گردیدمرز انقلاب ما را به فلسطین، دریای مدیترانه، دریای سرخ، اقیانوس هند ، بابا المندب و ... به پیش ببرد.
فرمانده سپاه کربلا اظهار داشت: عزم انقلاب اسلامی بر این است تا آرامش را فراگیر کند و این آرامش در سایه  مقاومت به دست می آید و اگر در این راه  سستی مقاومت بروز یابد ارامش هم از بین می رود.


 
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها