خبرهای داغ:
در ایام الله دهه فجر صورت گرفت:
در ایام الله دهه فجر، یاد شهید حمید نصیری از شهدای جنگ تحمیلی در بخش داغلان یحیی آباد گرامی داشته شد.
کد خبر: ۸۸۱۸۵۵۷
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت دهه فجر انقلاب، برنامه آبروی محله با یاد شهدای بخش داغلان یحیی آباد و شهید حسین نصیری در مسجد حضرت ابوالفضل این بخش برگزار شد.

در این مراسم که با حضور حجت الاسلام صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام علی (ع) تاکستان و مسئولین شهرستانی، بخش و جمعی از مردم انقلابی برگزار گردید، حجت الاسلام محمدی معاونت عقیدتی سیاسی لشگر 16 زرهی استان قزوین با تبریک ایام الله دهه فجر بیان کرد: اوج گرفتن تمام شخصیت انسان به سه عامل بستگی دارد: بندگی و زمین خوردن در برابر خداوند، دل کندن از مادیات و عوامل دنیوی و نهایتا اطاعت محض از ولایت فقیه زمان خود.

وی ادامه داد: شهدای ما با طوفان حوادث آشنا بودند و توانستند که در مقابل آثار آن مقاومت کنند و با مقاومت و ریختن شدن خونشان، درخت انقلاب را آبیاری نمودند و این وظیفه ما را سنگین تر می کند که باید در حفظ این ارزش تمام توان خود را به کار بگیریم.

حجت الاسلام محمدی اظهار کرد: سرمایه بسیجی فقط یک چفیه است و از هیچ دشمنی هم هراسی ندارد و همیشه گوش به فرمان مقام معظم رهبری است.

در پایان این مراسم هدایایی به رسم یادبود به بسیجیان و ایثارگران داده شد و حاضرین با حضور در منزل شهید حمید نصیری یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند.

7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها