ویژه دهه فجر/

نشست مسوولین و مردم در پایگاه شهید نیری برگزار شد

نشست مسوولین استان البرز و مردم باسخنرانی مهندس عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی و باحضور بسیجیان پایگاه شهید نیری حوزه ۱۲۳ شهید سلمان ایزدیار و تنی چند از مسولین شورای شهر کرج در مسجد الزهرا (س)برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۱۸۵۵۰
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،نشست مسوولین استان البرز و مردم باسخنرانی مهندس عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی و باحضور بسیجیان پایگاه شهید نیری حوزه ۱۲۳ شهید سلمان ایزدیار و تنی چند از مسولین شورای شهر کرج در مسجد الزهرا (س)برگزار گردید.
 
نشست مسوولین و مردم در پایگاه شهید نیری برگزار شد 
 
در این نشست مهندس اکبریان با بیان اینکه روز پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان روزی ماندگار و فراموش نشدنی در تاریخ ملت بزرگ ایران ثبت شد ه است اظهار داشت: انقلابی که رساترین فریاد تاریخ بوده است که امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش نمود.

وی با تبریک ولادت حضرت زینب (س)افزود: محوری‌ترین حرف شهدا برای ما چه بوده است؟ آیا به شهادت رسیدن چندین هزار نفر در این کشور، حکمت خاصی داشته است و یا اینکه فقط ما یک انقلابی کردیم و افرادی در تداوم این انقلاب ایستادگی کردند و کشته شدند؟

اکبریان گفت: تصور نمی‌کنم که به‌راحتی بتوان از کنار کاری که شهدا برای نظام، انقلاب و کشور کرده اند گذشت،  اگر کار را سهل بپنداریم، دیگر نباید به گره‌هایی که به دست این جوانان بازشده است بنگریم.
 
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: برخی این تصور رادارند که اگر این افراد کشته نمی‌شدند، خوب مقداری از زمین‌های کشور ما گرفته می‌شد و انقلاب هم همان‌که حضرت امام(ره) می‌خواستند، می‌شد و راه عادی خودش را پی می‌گرفت،و با این نگاه مأموریت خاصی برای شهدا قائل نشده‌ایم.
 
وی تصریح کرد: این‌یک نگاه ساده‌اندیشی است، شهدا اگر نبودند فقط از خاک سرزمین  ما کم می‌شد،و اصلاً انقلاب ما شکل نمی‌گرفت.
 
اکبریان یادآور شد: در سال ۱۳۵۷ انقلاب ما آغاز شد و آنچه قبل از بهمن آن سال بود مقدمات انقلاب بود و در هشت سال دفاع مقدس انقلاب شکل نهایی خود را پیدا کرد.
 
عمق معنایی که برای راه امام پیدا شد به‌واسطه‌ی ۲۰۰۰۰۰ شهید ایجاد شد، کسانی که با خونشان این معنا بخشی را انجام دادند، اوایل انقلاب نگاه به امام فقط یک رهبر سیاسی بود، اما تکامل این نگاه باجانفشانی هایی که شهدا انجام دادند محقق شد.
 
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اکنون امام عزیز در کنار ما نیست ولیکن به یقین نظاره گر حمایت و پشتیبانی و اطاعت امتش از ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است.
 
وی افزود: اینک پس از گذشت 36 سال از عمر پرخیر و برکت نظام اسلامی، باید ببینیم وظیفه ما در قبال این موهبت الهی چیست و چگونه باید به تکلیف خود عمل نموده و بیشترین تلاش خود را جهت حمایت از دستاوردهای این انقلاب و تحقق اهداف متعالی آن انجام دهیم.

کولیوند در پایان با اشاره به برخی از مشکلات استان ابراز امیدواری کرد در آینده نه چندان دور و با همکاری مسولین شهری و مردم این مشکلات برطرف شود، وی همچنین در پایان به پاسخگویی سوالات مردم در خصوص مشکلات سیاسی و فرهنگی پرداخت.

خبرنگار : سجاد بذرپاش
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار