یادداشت/

قدرت مردمی سپاه؛ خوار چشم دشمنان خدا

عظمت های سپاه در ایجاد و حفظ امنیت، در مقابله با ضدانقلاب داخلی و خارجی، در دفاع مقدس و در انجام وظایف فعلی وزارت اطلاعات تا سال ۱۳۶۴، در کردستان؛ در فعالیتهای گسترده فرهنگی و در فعالیتهای عظیم عمرانی و آبادانی کشور که همواره بنابه درخواست دولتها انجام میگرفته است...
کد خبر: ۸۸۱۸۵۲۲
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ دیروز اجتماع عظیم مردمی، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با میزبانی سپاه قدرتمند روح الله (ره) در مصلی بیت المقدس اراک برگزارشد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از بدو پیروزی انقلاب به رهبری خمینی بت شکن( ره) و بر اساس آینده نگری حکیمانه آن حضرت تاسیس شد.

از آن روز تا امروز قریب ۳۷ سال می گذرد، بدخواهان اسلام و انقلاب تلاش کردند، سپاه را با بدگویی و سعایت منحل کنند. امام روشندل و حکیم ما قاطعانه در مقابل این جریان انحرافی که هنوز هم در کشور وجود دارد ایستاد. امام عزیز برای اینکه انقلابیون تحت تاثیر بدخواهان قرار نگیرند، و جوانان انقلابی به عضویت سپاه درآیند، فرمودند: "اگرسپاه نبود کشور هم نبود" و ای کاش من هم یک پاسدار بودم.

عظمت های سپاه در ایجاد و حفظ امنیت، در مقابله با ضدانقلاب داخلی و خارجی، در دفاع مقدس و در انجام وظایف فعلی وزارت اطلاعات تا سال ۱۳۶۴، در کردستان؛ در فعالیتهای گسترده فرهنگی و در فعالیتهای عظیم عمرانی و آبادانی کشور که همواره بنابه درخواست دولتها انجام میگرفته است و بسیج گسترده امت حزب الله و آموزش و سازماندهی آنها و هدایت نهضت مقاومت و کمک به بهداشت کودکان این کشور در دهه هفتاد و حتی مبارزه با گرانفروشی و نظارت و بازرسی بر بازار و صدها کار بزرگ دیگر از سپاه یک سازمان بزرگ و گسترده وانعطاف پذیر بوجود آورد. که این فعالیتهای متنوع و بزرگ، قطعا باعث شادی امام عصر حضرت حجت ابن حسن العسکری (عج) و خشم و غضب دشمنان اسلام و ایران گردید.

در سال ۶۸ و همراه باروی کارآمدن دولت موصوف به سازندگی به دنبال ادغام سپاه وارتش برآمدند. در این مقطع نیز رهبر حکیم و آگاه ملت ایران همچون امام و مقتدای خویش خط بطلانی بر این خواسته شیطانی کشید. حفظ جان شخصیتهای نظام و جلوگیری از ربایش هواپیماهای مسافربری ایران و وجود پایگاهها و حوزه های مقاومت بسیج در سراسر کشور وانجام مانورهای بسیار بزرگ به صورت متمرکز و نیمه متمرکز و فداکاریهای اعجاب انگیز در طول دفاع مقدس و پیشرفتهای محیرالعقول درعرصه تولید و طراحی ابزارآلات فوق العاده اساسی دفاعی و وجود دانشگاههای بقیه الله و امام حسین( ع) و وجود تفکر و اندیشه جهادی در فرماندهان و سایر کارکنان از سپاه موجود زنده ای را در کنار ارتش قدرتمند و مکتبی ایران اسلامی بوجود آورد که خیرخواهان دین و دنیای مردم را حیرت زده و خشنود نمود و دشمنان ایران و ایرانی را وادار به عقب نشینی کرد.

اینک در آستانه پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر خوشبختانه دیروز مشاهده کردیم که یکی از سپاه‌های استانی در یک حرکت نمادین و برای نشان دادن نفوذ معنوی خویش و تبعیت پذیری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و برای نشان دادن این دلدادگی و وفاداری جمعی از یاران انقلاب اسلامی و پشتیبانان نظام اسلامی و رهبری خردمند انقلاب اسلامی را دعوت نمود و اینان با لبیک جانانه به دعوت سپاه قدرتمند روح الله استان مرکزی ده‌ها هزار نفر از سراسر شهرها و روستاها جمع شدند.

تا ضمن اثبات عملی حمایت از رهبری و بیعت مجدد با آن حضرت با نکات پیش گفته تجدیدعهد و پیمان نمایند. در این مراسم و فراخوان پرشکوه رزمندگان و پیروان پیر خمین و امام خامنه ای عزیز حمایت خود را از نظام اسلامی و ولایت مطلقه فقیه اعلام داشته و تبعیت خود را از دستورات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رخ جهانیان کشیدند. تا اگر در مخیله ناپاک آنها دشمنی با ملت بزرگ ایران همچنان باقیست کمی فکر کنند و لختی بیندیشند و بدانند فرزندان خمینی و خامنه ای عزیز گوش به فرمان و منتظر دستورند تا مبادا خطایی از استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار سر بزند که فرزندان انقلابی امام خامنه ای آنان را به قعر جهنم درخواهند افکند و بدانند اگر یکصد اجتماع این چنینی شکل بگیرد در کدام سوراخی باید خود را پنهان نمایند.

سرتیپ دوم پاسدار بازنشسته عبدالرحیم علیپور۹۵/۱۱/۱۵ اراک

انتهای پیام/
ارسال نظرات