خبرهای داغ:
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی قزوین خبر داد:

اجرای برنامه های فرهنگی برای آشنایی جوانان با آرمان‌های انقلاب

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین تاکید کرد: هدف از انجام این مراسمات هر ساله، آشنایی نسل سوم و چهارم با آرمانها و ارزش های انقلاب است.
کد خبر: ۸۸۱۸۵۰۱
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴

با توجه به اینکه در روزهای آتی به یادواره بزرگ انقلاب نزدیک می‌شویم و طبق عادت هر ساله شاهدیم که در سطح استان برنامه های متعددی به این مناسبت برگزار میگردد، از این رو خبرگزاری بسیج در قزوین در گفتگویی با مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین به برنامه هایی که این سازمان در نظر دارد به مناسبت پیروزی انقلاب برپا کند پرداخته ایم.

مهدی برزگر مسئول ناحیه بسیج دانشجویی قزوین در خصوص این موضوع اظهار کرد: یکی از برنامه ها برگزاری مراسمات انقلابیون جوان در دانشگاه ها، نظیر پیام نور قزوین، دانشگاه آزاد اسلامی، علوم پزشکی و دانشگاه فنی شهید بابایی است.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه ها می‌توان به تجمع انقلابیون جوان بصورت استانی در سطح استان و به صورت ویژه در مسجد امام خمینی واقع در چهار راه غیاث آباد اشاره کرد و همکاری بین بسیج و بقیه تشکل ها و همچنین برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در دانشگاه های استان از دیگر برنامه های ما می باشد.

این مسئول بیان کرد: نشست فرماندهان و حوزه های بسیج دانشجویی با حضور فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قروین، آقای شاهرخی و حضور در راهپیمایی 22 بهمن و صدور بیانیه و دیدار با خانواده های شهدای انقلاب و همینطور تجلیل از زندانیون سیاسی رژیم شاهنشاهی از مهمترین طرح های ما است که تمام این برنامه ها در دست اجرا می باشد.

برزگر در پاسخ به سوال که «هدف از برگزاری این برنامه ها چیست » اذعان کرد: هدف از انجام این مراسمات هر ساله، آشنایی نسل سوم و چهارم انقلاب با آرمان ها و ارزش های انقلاب در سی و هشتمین بهار انقلاب و یک تجدید میثاقی با آرمانهای امام و شهدا می باشد.

1007/ت30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها