آيت الله حسيني همداني گفت: اسلام برخلاف تمدن غرب به بانوان بها داده و زن را تنها ابزار کامیابی مردان نمی‌داند و اگر به دستورالعمل‌های اصیل اسلامی در مورد زنان، به‌درستی و به‌طور کامل عمل شود، جامعه‌ی بشر به ثبات و رشد نائل خواهد آمد.
کد خبر: ۸۸۱۸۴۵۸
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، عناوین اصلی بیانات آیت الله حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه کرج به شرح ذیل می باشد.
 
با عمل به دستورالعمل‌های اصیل اسلامی در مورد زنان جامعه‌ی بشر به ثبات و رشد نائل خواهد آمد 
 
✅کنایه و اعتراض توییتری و ایمیلی، دفاع از اسلام و عزت ایرانی نیست انقلابی باشید و انقلابی عمل کنید.

✅ غفلت از نعمت، تبدیل‌کننده‌ی فرصت به تهدید خواهد بود؛ غفلت موجب کفران نعمت و پس‌ازآن خسران و ورود به وادی هلاکت است..

✅ حضرت زینب (س) فقط قهرمان عرصه‌ی عاشورا نیست، بلکه در هر زمینه‌ای در اوج قرار دارد.

✅ پرستاران شغل دشوار رسیدگی و نگهداری بیماران و آسیب دیدگان را با عشق و صبر انجام می‌دهند و اجر آن‌ها تنها با محاسبه‌ی الهی قابل ارزیابی است.

✅ اسلام برخلاف تمدن غرب به بانوان بها داده و زن را تنها ابزار کامیابی مردان نمی‌داند و اگر به دستورالعمل‌های اصیل اسلامی در مورد زنان، به‌درستی و به‌طور کامل عمل شود، جامعه‌ی بشر به ثبات و رشد نائل خواهد آمد.

✅ تحول، رشد و شکوفایی جامعه بانوان و نشانه‌های این تحول که از ابتدای انقلاب اسلامی و پس‌ازآن در تمام سال‌های سپری‌شده از عمر جمهوری اسلامی ایران به چشم می‌خورد، همگی به دلیل دریافت پیام انقلاب زینبی (س) و فاطمی (س) توسط این قشر بود.

✅ در این هجمه‌ی شدید ابتذال و در این قتل‌عام و در این ولنگاری فرهنگی، نوک پیکان دشمنی به‌طرف زنان و دختران جامعه نشانه رفته است و در این فضا، خود بانوان باید بیش از دیگران مراقب بوده و بی‌تفاوت و خنثی نباشند.
 
✅چطور بانوان در همین استان البرز و شهر کرج اجازه می‌دهند که عده‌ای این‌گونه بی‌محابا آلودگی ایجاد کرده و اشاعه دهند؟!  تذکر لسانی که بارها مورد تأکید قرارگرفته، چه مقدار انجام‌شده است؟!

✅ آقایان در عرصه‌ی  سیاست خارجی محکم‌تر عمل کنند؛  نقض برجام به انحاء و اشکال مختلف و اخیراً نیز با منع صدور  روادید برای ایرانیان ادامه دارد.

✅ مراقب باشید که بعضی‌ها با  نشانی غلط دادن، شمارا سردرگم نکنند؛ ما با آمریکا و سیاست‌های او دشمنیم و با  شخص کار نداریم که " سیاست می‌داند یا نمی‌داند”؛ اینکه بگویند طرف تازه‌وارد عالم سیاست شده و سیاست  بلد نیست حرف صحیحی نیست.

✅ ما با سیاستی کار داریم که اجازه می‌دهد بر سر  کودکان و زنان  فلسطینی،  یمنی،  سوری و دیگر کشورها،  بمب ریخته شود تا آن‌ها کشته یا  آواره شوند و آن‌وقت از ورود این آوارگان به کشورهای دیگر نیز جلوگیری می‌کند؛ ما با " سیاست استکباری” مخالفیم.

✅  با توجه به نزدیک شدن فصل  انتخابات، شرکت  مسئولین دولتی در جلسات  حزبی و  گروهی  خلاف قانون بوده و بی‌طرفی آقایان را زیر سؤال می‌برد؛ بدانید که  مردم شمارا  رصد می‌کنند و می‌دانند که در کجا جلسه می‌گیرید و با که چای می‌نوشید و با چه کسانی  رستوران می‌روید!!!

✅ این موضوع را فعلاً به شکل گذرا عرض کردم و موضعی نمی‌گیرم؛ مگر این‌که تکرار شود، که آنگاه افرادی که صلاحیت حضور در جایگاه‌هایشان را ندارند، معرفی خواهم کرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها