خبرهای داغ:
امام جمعه اندیمشک در خطبه های این هفته نمازجمعه بیان کرد:
امام جمعه اندیمشک در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک گفت: مواضع نابخردانه و غیر مدبرانه ترامپ بر علیه ورود ایرانیان و شش کشور دیگر پیامدهای مختلفی داشت که در ادامه به انها اشاره می کنیم.
کد خبر: ۸۸۱۸۴۵۲
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲
به گزارش خبرنگارروابط عمومی بسیج از حجت الاسلام نعمت الله خدامی گفت: بین حاکمیت و مخالفان ایران برای اولین بار نسبت به آمریکا ، نگاه مشترکی بوجود آمد ، یعنی مخالفان نظام به غیر منطقی بودن نظام و آمریکا اذعان کردند و از طرفی روشنفکران غربگرای داخلی دچار سردرگمی شدند.
وی گفت: حقانیت نگاه نظام اسلامی در ترسیم واقعی چهره آمریکا باور پذیرتر شده و لیبرال دمکراسی بار دیگر مفتضح شده است.
امام جمعه اندیمشک گفت: مسئولان خوش بین به آمریکا و مذاکرات و برجام ، مواضعشان تغییر کرده است و دولت از غرب ناامید شده و قاعدتا راهی بجز پرداختن به اقتصاد مقاومتی نخواهد داشت.
حجت الاسلام خدامی گفت: فاصله اروپا و آمریکا بیشتر شده و شکاف عمیقی بین آنها بوجود خواهد آمد و برای همه آزادگان جهان تروریسم و تروریست پرور مشخص شده است.
حجت الاسلام نعمت الله خدامی گفت: استکبار ستیزی در کشور رشد خواهد کرد و غرب گرا ها دوران شرمندگی را طی خواهند کرد، برای نشان دادن چهره واقعی آمریکا سالها زمان وهزینه های هنگفتی لازم بود که با روی کار امدن ، یک نو کار بی تجربه در عرصه سیاست و مدیریت در چند روز رقم خورد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه حادثه پلاسکو درسهایی داشت گفت: فارغ از این  ده روز که نظام و مردم هزینه دادند، در تجلیل از شهدای آتش نشانی که موارد مشابه که خطر آفرین می باشند، دفع  مفاسد ، سوء مدیریت ها و بیان حقایت و دوری از حواشی باید کوشید.
امام جمعه اندیمشک در ادامه ضمن تبریک فرارسیدن یوم الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی،  تصریح کرد: مردم ولایت مدار امسال هم همچون سالهای گذشته در این راهپیمایی عظیم و تجدید بیعت با رهبر انقلاب و هم پیمان با آرمانهای انقلاب اسلامی ، حضور پیدا خواهند کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها