رییس اداره تبلیغات اسلامی ایوان گفت:انقلاب اسلامی مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی است.
کد خبر: ۸۸۱۸۴۴۸
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، "حجت الاسلام چراغچی"؛رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ایوان، گفت:امام خمینی(ره) اثر بخش‌ترین نسخه درمان دردهای امت اسلامی را تجویز کرد و بهار وحدت کلمه، همگرایی نفوس و همسرایی قلب‌ها را به ارمغان آورد تا نفس مسیحایی‌اش کالبد جهان اسلام را زندگی دوباره بخشد.

چراغچی اظهار کرد:: ملت ایران با همراهی امام خمینی(ره) و با ایثار و جان‌فشانی زنان و مردان مؤمن و انقلابی ایران اسلامی، توانستند نام ننگ شاهنشاهی را از این مرز و بوم پاک کند و همواره الگوی آزادگان جهان شود.

وی افزود: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارکه فجر، رویدادی ماندگار و فراموش‌نشدنی در تاریخ بزرگ ملت ما است که تاریخ و سرنوشت این ملت را دگرگون ساخت.

چراغچی ادامه داد:انقلاب اسلامی مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی است و مردم با رهبری‌های داهیانه و هوشمندانه حضرت امام خمینی (ره) و اعتقادی راسخ، نیروهای کفر و باطل را شکست دادند و چشم قدرتمندان جهان را خیره ساختند.

وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی احیاگر تفکر دینی بود و این اسلام امروز در سرتاسر نقاط در حال گسترش و ترویج است.

وی در پایان گفت: امروز پس از گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، هنوز مردم در صحنه‌ها حاضر هستند و همه ساله در سالگرد پیروزی انقلاب، با آرمان‌های امام تجدید بیعت می‌کنند، چرا که ویژگی های امام خمینی(ره) امروز در مقام معظم رهبری هویدا است.

 
ارسال نظرات