بخشدارقرچك خبر داد:

تلاش برای جذب اعتبار براي زيرگذر 3روستای همجوار شهرستان قرچك

خبرگزاری بسیج: بخشدار قرچك در جمع نمازگزاران مسجد امام حسن مجتبي(ع)در روستاي قشلاق اول گفت: مساجد نقطه شروع مبارزات انقلابي بوده است .
کد خبر: ۸۸۱۸۳۳۳
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۲

عباسي به منظور گراميداشت ايام الله دهه فجر با حضور در مسجد  روستاي قشلاق اول گفت: بايد به مساجد توجه ويژه اي داشته باشيم چرا كه نقطه ي شروع مبارزات انقلابي از مساجد بوده و مساجد منشاء خدمات فرهنگي –اجتماعي است و حضور مومنان و نمازگزاران كه عصاره فضائل اخلاقي و انساني مردم محله شان هستند مي تواند سرمنشاء خدمات بيشتري در جهت توجه به مساجد باشد.

اين مقام مسئول در ادامه با تاكيد بر انجام كارهاي عمراني در روستاها افزود: عمده فعاليت در روستاها در 3سال گذشته از سوي دهياران به عنوان كارگزاران دولت تدبير و اميد كارهاي عمراني بوده و در كنار اين امور به كارهاي فرهنگي نيز توجه شده است كه انتظار داریم مسائل و مشكلات فرهنگي و اجتماعي روستاهايتان را از طريق دهياران و اعضاي شوراهاي اسلامي به ما انعكاس دهيد تا با مشاركت هم امور مربوط به روستاها تسهيل شود.

بخشدار مركزي قرچك در ادامه افزود: مسائل مربوط به روستاها پس از اولويت بندي با تامين منابع مالي و اعتباري قابل رفع و رجوع است و شناسايي اين مشكلات برعهده دهياران است كه با شما هم محله اي بوده و از مسائل روستا باخبر است.

 وي در ادامه در بحث خانه عالم روستا، احداث سرويس هاي بهداشتي و برق مسجد امام حسن مجتبي (ع)گفت: با توجه به اينكه در ادوار گذشته مردم تكايا و مساجد را با مشاركت خيرين برپا مي كردند و امور در دست خود مردم بوده نياز است امروز نيز مردم و خيرين در كنار بخشداري ،هيئت امنا و امور مساجد باشند تا با تامين اعتبار بتوان مشكلات اين مسجد را حل كرد .

وي در خاتمه با نويد حضور معاون نهاد رياست جمهوري در آينده اي نزديك  در شهرستان گفت: به زودي در جلسه اي كه با حضور معاونت امور مناطق محروم نهاد رياست جمهوري برگزار خواهد شد از مسائل و مشكلات روستاها خواهيم گفت تا بتوانيم اعتباراتي را براي زيرگذر 3روستا همجوار شهرستان قرچك بگيريم و در اين راستا نياز به مشاركت اصحاب رسانه براي انعكاس مسائل است .

 

ارسال نظرات