خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه فردوس:

تلاش و کوشش در برابر انحرافات با عمل به اقتصادمقاومتی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه فردوس گفت : با شنیدن حرف حق، تلاش و کوشش، مشورت و اقتدا به هدایت شده ها می توان در مقابل این انحرافات و گمراهی ها ایستاد و از بروز آنها جلوگیری کرد .
کد خبر: ۸۸۱۸۳۰۴
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه فردوس در همایش نهضت روشنگری ویژه خواهران بسیجی باغشهر اسلامیه گفت : سیره پیامبران الهی برای نورانی شدن و حیات جامعه بشری است .
 
مهدی غلامی گفت : همه انبیاء بر سه موضوع  توحید ، معاد و عمل صالح تاکید داشتند  که وجود سوره و آیات متعدد در قرآن کریم نشان از اهمیت این موضوع دارد .
 
وی با اشاره به اینکه جامعه بشری با سه نوع گمراهی و انحراف روبرو است افزود : انحراف در اعتقادت ، انحراف در رفتار ، انحراف در گفتار جز انحرافاتی است که موجب گمراهی جامعه بشری می شود .
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه فردوس  گفت : با شنیدن حرف حق ، تلاش و کوشش ، مشورت و اقتدا به هدایت شده ها می توان در مقابل این انحرافات و گمراهی ها ایستاد و از بروز آنها جلوگیری کرد .
 
 غلامی افزود : در راه تلاش و کوشش بهترین کار عمل به اقتصاد مقاومتی و نگاه به توانمندی ها و ظرفیت درون کشور است .
 
وی در پایان گفت : اقتدا به امام ، شهدا و رهبری نیز به عنوان افراد هدایت شده نیز می تواند از انحراف و گمراهی جامعه جلوگیری کند .
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار