اعلام پایبندی به آرمان های امام و شهدا با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن

با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن باردیگر بر پایبندی به آرمان های امام و شهدا تاکید می کنیم.
کد خبر: ۸۸۱۸۲۹۴
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۴
امام جمعه موقت دوگنبدان با اشاره به 5 ربیع الاول سالروز ولادت حضرت زینب (س) که به نام روز پرستار نامگذاری شده است گفت: یکی از ویژگی‌های پرستاران این است که آنها علی رغم مشکلات و سختی کار در همه شرایط به بیماران خدمت می کنند.

حجت الاسلام صفایی با اشاره به ویژگی های شخصیتی حضرت زینب(س) افزود: حضرت زینب(س) دشمن شناسی بزرگ بود که درس بزرگی برای جامعه ما است.

وی همچنین با اشاره به 17 بهمن‌ماه سالروز تشکیل مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: این مجمع به ریاست مرحوم هاشمی رفسنجانی در خیلی از مسایل کشور راهگشا بود.

امام جمعه موقت دوگنبدان در ادامه با اشاره به آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: 22 بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) است که با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن باردیگر بر پایبندی به آرمان های امام و شهدا تاکید می کنیم.

صفایی افزود: امام فرمود ما نه به متکی به شرق هستیم و نه متکی به غرب و خودمان یک ابر قدرت هستیم.

امام جمعه دوگنبدان در پایان به اقدام اخیر ترامپ رئیس جمهور امریکا در ممنوع کردن ورود اتباع 7 کشور اسلامی به امریکا اشاره کرد و گفت: این اقدام واقعا خنده دار است.

صفایی افزود: روز گذشته پسر 5 ساله‌ای را در فرودگاه آمریکا به همین دلیل بازداشت می‌کنند ولی مشاهده می کنیم آنها به ما می‌گویند شما برای بشر خطرناک هستید.

ارسال نظرات