خبرهای داغ:
فرماندار رزن خبر داد

افتتاح 126 طرح عمرانی در رزن به‌مناسبت دهه فجر

فرماندار رزن از افتتاح 126 طرح عمرانی به‌مناسبت دهه فجر در شهرستان رزن خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۸۲۹۳
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، به‌مناسبت دهه فجر مسئولین و نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان رزن با امام جمعه شهر رزن دیدار کردند.

فرماندار رزن در این مراسم گزارشی از اقدامات و برنامه های دهه فجر ارائه کرد و افزود: در این ایام 126 طرح عمرانی در رزن افتتاح می‌شود.

فتحعلی حسینی در ادامه افزود : انقلاب ما نه ماهیت اقتصادی و نه اجتماعی و... داشت، بلکه ماهیت انقلاب ما ماهیت اسلامی داشت.

وی تصریح کرد: جوهره اسلامی انقلاب ایران، ایمان بود و رمز پیروزی جنگ 8 ساله دفاع مقدس نیز همین موضوع بود و می‌توان گفت بقای آن نیز وابسته به همین موضوع خواهد بود.

امام جمعه رزن نیز در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر گفت: مسئولین خدمتگذار کارهای خوبی انجام می دهند ولی هنوز به نقطه مطلوب نرسیده اند و باید تلاش کرد.

حجت الاسلام مولازاده ‌افزود: باید خدمات رسانی به مردم افزایش یابد تا هم دعای مردم و هم اجر معنوی شامل آنها شود چراکه نقل شده امام صادق(ع) فرمودند « کسی که حاجت مومنی را برآورده سازد ثواب 10 طواف خانه کعبه را بر او می‌نویسند».

وی اظهار داشت:‌ هر کس که در وظایف محوله به او تلاش کند مصداق واقعی این روایت خواهد بود و همچنین رهرو امام و شهدا نیز قرار خواهد گرفت.

امام جمعه رزن بیان کرد: ‌اینکه مقام معظم رهبری و یا هر دلسوز به نظام گاهی مسئولین را مورد انتقاد قرار می دهند نباید موجب ناراحتی آنها شود چرا که این موارد در راستای رفع کاستی‌ها و افزایش خدمت‌رسانی به مردم است.

وی خاطرنشان کرد: آن سوی ثواب خدمت رسانی مسئولیت بالایی است که آنها در قبال مردم محروم و بی بضاعت دارند و در محضر خدا باید پاسخگو باشند .

افتتاح 126 طرح عمرانی در رزن به‌مناسبت دهه فجر 

انتهای پیام/

ارسال نظرات