ولایت فقیه، حافظ انقلاب اسلامی در برابر سختی ها و دشمنی ها

ولایت فقیه انقلاب اسلامی را در برابر تمام سختی ها و طوفان ها حفظ کرده است.
کد خبر: ۸۸۱۸۲۹۱
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۸
امام جمعه دهدشت در خطبه های نماز جمعه این شهر ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: آن چیزی که انقلاب اسلامی را در برابر تمام سختی ها و طوفان ها حفظ کرده، ولایت فقیه است.

حجت الاسلام سید نصیر حسینی افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی کشور ما از همه جهت پیشرفت کرده است.

وی با بیان اینکه در دوران پیش از انقلاب که رژیم جبار شاهنشاهی حکومت می‌کرد کشور و ملت در خدمت حاکمیت ظالم شاهنشاهی بود ادامه داد: ملت ایران در آن دوران شاهنشاهی آزادی نداشت، در آن دوران عدالت برقرار نبود، معنویت و اسلام جایگاهی نداشت.

امام جمعه دهدشت از ایران اسلامی به عنوان یک قدرت جهانی یاد کرد و گفت: مسئولیت و هدف خدمت در نظام جمهوری اسلامی تحقق آرمان های الهی است.

حسینی به خدمات پس از انقلاب اشاره کرد و افزود: به برکت نظام اسلامی کشور ایران در همه عرصه ها از جمله نظامی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی یکی از کشورهای مهم  و تاثیرگذار جهان است.

وی تاسیس سپاه پاسداران در اوایل انقلاب را یکی از شاهکار های امام راحل دانست و ادامه داد: اگر سپاه نبود جریان انقلاب یک جریان دیگر پیدا می کرد وکسانی که به سپاه حمله می کنند در حقیقت به نظام و ولایت حمله کرده اند.

امام جمعه دهدشت به رفتارهای رئیس جمهوری آمریکا اشاره کرد و گفت: ترامپ رئیس جمهور آمریکا یک انسان وحشی است که دولت وحشی هم تشکیل داده است.

حسینی با بیان اینکه ترامپ چند کشور اسلامی را از ورود به آمریکا منع کرده است اما در این لیست اسمی از عربستان نیست افزود: این نشان می دهد که تروریسم و آل سعود دست پرورده آمریکا است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار