امام جمعه شهرستان فومن با بیان اینکه صدام 30 نفر از خاندان حکیم آیت الله صدر و چندین مرجع تقلید را در عراق شهید کرد و در پی این حادثه آب از آب تکان نخورد! تاکید کرد: رهبری نعمت بزرگ خداوند و عدم رهبری بزرگترین مشکل یک جامعه است.
کد خبر: ۸۸۱۸۲۹۰
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سرهنگ میرزاپور به همراه هیات همراه با حجت الاسلام صفوی امام جمعه فومن به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر دیدار کرد.

حجت الاسلام صفوی امام جمعه فومن در این دیدار با اشاره به سریال جذاب معمای شاه گفت: خاندان پهلوی می خواستند اسلام را از بین ببرند؛ خداوند تبارک و تعالی بر ما منت گذاشت بوسیله امام خمینی(ره) این انقلاب بزرگ را بر ما عرضه داشت.

وی با بیان اینکه صدام 30 نفر از خاندان حکیم آیت الله صدر و چندین مرجع تقلید را در عراق شهید کرد و در پی این حادثه آب از آب تکان نخورد! تاکید کرد: رهبری نعمت بزرگ خداوند و عدم رهبری بزرگترین مشکل یک جامعه است.

امام جمعه فومن سپس افزود: تغییر حکومت در ایران از نظام شاهنشاهی به انقلاب اسلامی یک نعمت بزرگ بود.

وی ادامه داد: فرماسون ها انقلاب مشروطیت را تحریف کردند؛ اهانتی که به شیخ فضل الله نوری شد به شهدای کربلا نشد! امام خمینی (ره) از همه حکومت ها تجربه کسب نمود و این انقلاب را به بهترین شکل رهبری نمود و وظیفه الان ما تلاش در پیشرفت هر چه بیشتر آن است.

حجت الاسلام صفوی خاطرنشان کرد: در طول تاریخ یهودیان مصونیت داشتند! شیعه و نسل پیغمیر را می کشتند، تنها در زمان صفویان و آل بویه مقداری شیعیان قدرت داشتند.

وی در پایان گفت: هیچ زمانی شیعیان مثل الان حکومت نداشتند، الان انصارالله و حزب الله خوار چشم دشمن این انقلاب شده است .

ارسال نظرات