مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لاهیجان:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لاهیجان گفت: مسولین باید نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشند، چرا که موجب شده است بسیاری از نیروهای خدماتی و زحمتکش امسال به گونه ای غیر از سال های گذشته رفتار کنند و نبودشان بسیار ملموس شود.
کد خبر: ۸۸۱۸۲۷۲
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳

سید محمد حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان،اظهار کرد: انتصاب مدیران صرفا همسو و سیاسی کاری در مدیریت شهری بسیاری از شهرستان ها، موجب ناکارآمدی در مقابله با بحران و ایجاد بهت و حیرت در مردم گیلان شده است.

وی افزود: اینجا گیلان است، استانی که بارش برف و مخصوصا باران وضعیت قالب آب و هوایی استان است و سالهاست که مردم با این وضعیت آب و هوایی خو گرفته اند اما در روزهای اخیر شاهد آن بودیم‌که بارش یک روزه برف در استان با بی تدبیری و انفعال مسئولین موجب وارد شدن رنج و سختی به مردم شده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لاهیجان تصریح کرد:مسولینی که با بی تدبیری تمام هنوز وضعیت شهرستان ها را به حالت عادی برنگردانده اند بجای رسیدگی به روستاها و خانه هایی که چندین ساعت دچار قطعی برق و انسداد مسیرهای رفت و آمد شدند،بفکر برگزاری مسابقه آدم‌برفی و عکاسی در برف هستند!

حسینی خاطر نشان کرد: مسولین باید نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشند، چرا که موجب شده است بسیاری از نیروهای خدماتی و زحمتکش امسال به گونه ای غیر از سال های گذشته رفتار کنند و نبودشان بسیار ملموس شود.

 

ارسال نظرات