خبرهای داغ:
معاون وزیر دفاع و پارلمانی مجلس با بیان اینکه در نیروی مسلح 663 هزار مستمری بگیر داریم، گفت: در دوره بازنشستگی به استقامت و صبوری میتوان دست یافت،دوره بازنشستگی دوره کمال شخصیت‌ انسان است.
کد خبر: ۸۸۱۸۲۶۶
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، سردار رضا طلایی نیک در همایش گلگشت انس و مودت بازنشستگان و وظیفه بگیران ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهار که به همت کانون بسیج و بازنشستگان برگزار شد، با بیان اینکه بازنشستگی این نیست که بنشینیم و دیگر در جامعه حضوری نداشته باشیم، اظهار داشت: باید با عنوان بازنشسته در صحنه ها حضور فعال داشته باشیم چراکه فقط نقش تغییر کرده و نوع فعالیت ما نیز تغییر خواهد یافت.

وی افزود: درست است که دوره میانسالی مشکلات خود را دارد ولی ما نباید با این موضوع از اقدامات خود دست بکشیم امروز ما باید دست جوانان را بگیریم زیرا آنها به تجارب و راهنمایی ما نیاز دارند.

معاون وزیر دفاع و پارلمانی مجلس با بیان اینکه در دوره بازنشستگی به استقامت و صبوری می‌توان دست یافت، گفت: دوره بازنشستگی دوره کمال شخصیت‌ انسان و دوره ای است که می‌توان عزت را در این دوره یافت این دوره راه یافتن به فراغت و الهام‌بخش است.

وی بیان کرد: باید سبک زندگی در دوره میانسالی و جوانی فرق و تغییر کند چراکه بازنشستگان سرشار از تجربه هستند.

سردار طلایی نیک ادامه داد: باید تمام شما در حال حاضر در کانون‌های بسیج جمع شوید و از ظرفیت شما در امورات اجتماعی و خانواده و معیشت و...استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه دوره بازنشستگی بنا به شرایطی خیلی زودرس است، گفت: در اصل این دوره ، دوره بازایستادگی است و ما نباید از این دوره غفلت کنیم باید برای این دوره برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم که گاه می‌بینیم کوتاهی شده است.

معاون وزیر دفاع و پارلمانی مجلس با بیان اینکه در نیروی مسلح 663 هزار مستمری بگیر داریم، گفت: 70 درصد آنها در شهر و 30 درصد در روستاها زندگی می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرا رسیدن ایام ا...دهه فجر گفت: انقلاب شرایطی ایجاد کرده که از یک طرف در مسیر پیشرفت و از طرف دیگر در مسیر فشار هستیم و با وجود این همه شرایط قدرت اول از نظر سیاسی هستیم .

سردار طلایی نیک گفت: همین که اسلام فقط در این کشور حاکمیت کرده کافی است و این همتی است که بزرگمرد امام (ره) انجام دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات