فرمانده حوزه مقاومت کربلا شهرستان دشتی:
به مناسبت سالروز میلاد حضرت زینب (س) جشن ازدواج 40زوج جوان بسیجی درشهر شنبه شهرستان دشتی توسط خیریه علی بن ابی طالب پایگاه شهید مصطفی خمینی (ره)با حضور مسئولین و فرمانده ناحیه سپاه امام رضا(ع) دشتی برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۸۲۵۹
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرگزاری از دشتی، به مناسبت سالروز میلاد حضرت زینب (س) جشن ازدواج ۴۰زوج جوان بسیجی درشهر شنبه شهرستان دشتی توسط خیریه علی بن ابی طالب پایگاه شهید مصطفی خمینی (ره)با حضور مسئولین و فرمانده ناحیه سپاه امام رضا(ع) دشتی برگزار شد.

غلامی، فرمانده حوزه کربلا با اشاره به اینکه هزینه برگزاری جشن و کمک جهیزیه برای هرکدام از زوجین توسط خیرین اهداء شده است ، اظهار کرد: این برنامه جهت تسهیل ازدواج جوانان با همت خیرین انجام شده است.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف این طرح ترویج ازدواج آسان بین جوانان می باشد،افزود:  بعضی از افراد حتی توانایی برگزاری یک مهمانی ساده برای شروع زندگیشان را ندارند، می توان از هزینه های غیرضروری این مراسم کم کرد و با شرایط بسیار مناسب به صورتی که به جوانان و خانواده های آنها به واسطه هزینه های آن فشاری وارد نشود زوجین زندگی مشترکشان را شروع کنند.

وی در پایان از همه مردم ولایتمدار شهر شنبه دعوت کرد که با هدف تسهیل و تشویق جوانان در جهت ترویج ازدواج آسان مایه تداوم این کار باشند.


ارسال نظرات