امام جمعه شهرستان رودسر گفت: درباره واکنش ترامپ به آزمایش‌های موشکی ایران و تهدید خواندن آن می‌گوییم که این آزمایش‌های موشکی نشان از اقتدار ملی کشورمان دارد و ما قوی‌تر از گذشته در صحنه حضور می‌یابیم و یک گام عقب نمی‌کشیم.
کد خبر: ۸۸۱۸۲۴۸
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت‌الاسلام تقی روحانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: تقوا انسان را عاقبت به‌خیر کرده و سعادت دنیا و آخرت ما را تامین می‌کند.

وی با اشاره به صفات رذیله انسان افزود: این صفات مانند حجابی برای روح ما بوده که انسانیت ما را مریض می‌کند و روح را می‌کشد و غفلت یکی از صفات رذیله محسوب می‌شود و غفلت، اخلاق بسیار خطرناکی بوده که اساس بسیاری از صفات و اعمال ناپسند انسان است.

خطیب جمعه شهرستان رودسر با گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: امام(ره) با تشکیل حکومت اسلامی و نجات دین از اسلام آمریکایی و انگلیسی ثابت کرد که دین می‌تواند جامعه را اداره کند و شعار«سیاست ما عین دیانت ماست و دیانت ما عین سیاست ماست» را تحقق کرد.

حجت الاسلام روحانی با گرامیداشت میلاد حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار گفت: حضرت زینب(س) بانوی قهرمان کربلا و پرچم دار نهضت حسینی پس از شهادت امام حسین(ع) بود و پرستاری به واسطه تلاش برای بهبود جان بیمار وظیفه سنگین و ارزشمندی است.

ایشان با اشاره به بحران برف در گیلان تصریح کرد: از تلاش تمام مسئولان دستگاه‌ها در خدمت رسانی به مردم قدردانی می کنیم.

امام جمعه شهرستان رودسر درباره مذاکرات انگلیس و آمریکا در بحران‌های منطقه و توطئه روی کار آمدن ترامپ برای برگرداندن آبروی از دست رفته آمریکا، بیان کرد: درباره واکنش ترامپ به آزمایش‌های موشکی ایران و تهدید خواندن آن می‌گوییم که این آزمایش‌های موشکی نشان از اقتدار ملی کشورمان دارد و ما قوی‌تر از گذشته در صحنه حضور می‌یابیم و یک گام عقب نمی‌کشیم.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی خاطرنشان کرد: فرمان ترامپ برای منع ورود شهروندان هفت کشور مسلمان به آمریکا اعتراضاتی در این کشور و دیگر کشورهای اروپایی ایجاد کرده است.

ارسال نظرات