معاون اجتماعی پلیس گیلان از آماده باش پلیس برای خدمت رسانی به مردم در پی بارش برف خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۸۲۴۱
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳

سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه، معاون اجتماعی پلیس گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با بیان اینکه نیروهای انتظامی، امنیتی و ترافیکی پلیس به منظور تسهیل در خدمت رسانی به مردم به محض اعلام اداره هواشناسی و شرایط ویژه در آماده باش کامل بسر می‌برند، اظهار کرد: با حضور پلیس و دستگاه‌های خدماتی کلیه راه‌های اصلی استان با وجود شدت بارش برف روز گذشته باز بوده و عبور و مرور آنها در حال انجام است.

وی با اعلام اینکه محور امامزاده هاشم که مسدود بود، شب گذشته بعد از اسکان مسافران در راه مانده بازگشایی شد، افزود: تردد فقط در برخی از محورها از جمله محورهای رشت به سنگر، کوچصفهان، لولمان و آستانه به لاهیجان با ترافیک همراه بوده و تردد در این محورها به کندی صورت می‌گیرد.

سرهنگ خیرخواه گفت:به منظور کمک رسانی و رفع مشکلات شهری هم اکنون تمامی نیروهای اداری، ستادی و انتظامی در سطح استان حضور فعال دارند.

وی ترددهای بی مورد را موجب کند شدن عبور و مرور و اختلال در خدمت رسانی نیروهای امدادی و خدماتی اعلام کرده و از مردم خواست تلفن فوریت‌های پلیسی 110 را امین خود دانسته و با توجه به در پیش بودن شب و یخبندان با رعایت کامل مقررات رانندگی کرده و از تردد بی مورد در معابر به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی خودداری کنند.

ارسال نظرات