خبرهای داغ:

همایش «لبیک‌گویان خادمین افتخاری شهدا» برگزار شد

نخستین همایش خادمین افتخاری شهدا به همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی در ارومیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۸۱۹۶
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این مراسم که با حضور خادمین افتخاری شهدا و جمعی از مسئولین مرتبط با به‌کارگیری خادمین برگزار شد، سردار «تیموری» اظهار داشت: انتقال ارزش‌های دوران دفاع‌مقدس و انقلاب‌اسلامی با تلاش عموم مردم و همکاری جوانان و نوجوانان محقق می‌شود.

وی افزود: به همین منظور باید از ظرفیت‌های موجود استفاده و افرادی که برای خدمت به شهدا آمادگی دارند را در این مسیر همراه و همگام کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی، با اشاره به اینکه بهترین سرمایه نظام بنا به تعبیر رهبر معظم انقلاب‌اسلامی همین فرهنگ دفاع‌مقدس است، گفت: تشکیل کمیته‌های خادمین شهدا به‌منظور تدوین اسناد انقلاب‌اسلامی و دفاع‌مقدس امری است که در دستور کار قرار داشته و امروز با تلاش خادمین افتخاری شهدا موفق به تشکیلاتی کردن این امر شدیم.

وی، ایستادگی مردم در دوران جنگ تحمیلی را نیازمند تدوین و بروزرسانی دانست و تاکید کرد: این ایستادگی‌ها و تعظیم شعائر باید در راستای حفظ ارزش‌های دفاع‌مقدس بروزرسانی و تدوین شود تا به این ترتیب شاهد تاثیرگذاری آن باشیم.

سردار تیموری، در پایان ضمن تقدیر از حضور افتخاری خادمین شهدا در این عرصه، بیان داشت: تکریم و تعظیم شعائر دفاع‌مقدس قطعا موجب مصون‌سازی جامعه از تهاجم فرهنگی است که این امر با ترویج فرهنگی ایثار و شهادت میسر می‌شود.

در ادامه این مراسم، مدیران بخش‌های مختلف مرتبط با خادمین شهدا به بیان نظرات و نیز توضیح عملکرد و نحوه همکاری در حوزه مربوطه خود پرداختند.

ارسال نظرات