خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

همه باید شکرگذار نعمت انقلاب اسلامی باشیم/ افزایش طلاق نتایج نامطلوبی بر جامعه دارد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: بر همه ملت ایران واجب است تا نسبت به نعمت انقلاب اسلامی شکرگذار و قدردان شهدا باشند.
کد خبر: ۸۸۱۸۱۹۲
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های این هفته نماز جمعه ارمیه که با حضور پرشور مردم مومن و انقلابی شهر در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تفکر و تامل در آیات و مباحث معاد باعث نهادینه شدن روح تقوا و خداترسی در وجود انسان می شود.

وی در ادامه سلسله مباحث تقوای خانواده نیز یکی از موضوعات مهمی که خانواده ها باید به آن توجه داشته باشند را حفاظت و مراقبت از کیان خانواده دانست.

امام جمعه ارومیه، تصریح کرد: طبق آمار شاهد افزایش طلاق در جامعه هستیم که این امر نتایج نامطلوبی خواهد داشت، بنابراین بر هر انسان مومن و مسلمانی واجب است تا کانون خانوده خود را صمیمی و گرم نگه دارد.

وی، با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) افزود: هرکس در حل اختلاف زوجین تلاش کند خداوند برای هر قدم او پاداش و ثواب یک عمر عبادت را نصیب می کند.

حجت الاسلام قریشی، در ادامه خطبه ها خداوند متعال را بابت نعمت نزولات آسمانی شکر کرد و اظهار داشت: بر همه جماعت لازم است تا شکر این نعمت و عنایت خداوند را بجا آورند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، گفت: پرستاری یکی از مشاغلی است که در نزد خدا ثواب بیشتری دارد اما شرط این ثواب نیز رعایت احکام دین در این شغل می باشد.

وی، با تبریک ایام الله دهه فجر خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی یکی از بزرگترین نعمت هایی است که خداوند به مردم کشورمان ارزانی کرده و ما نیز بایستی در نگهداری ان تلاش کنیم.

وی افزود: از این رو شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه همگانی است تا به دنیا نشان دهیم که ما از نظام و این انقلاب دست بر نمی داریم.

امام جمعه ارومیه، تصریح کرد: هر فردی در راستای حفظ و حراست از آرمان های انقلاب اسلامی سستی کند باید در نزد شهدا پاسخگو باشد.

وی، ایستادگی در برابر دشمنان را وظیفه هر مسلمان عنوان کرد و گفت: همه باید با تبعیت از رهبری در حفظ و کیان کشور بکوشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار