خبرهای داغ:
امام جمعه سرایان گفت: امروز وظیفه همه ما اینست که جایگاه شهید وشهادت را نه تنها با یاد شهید ، بلکه باید سیره شهید بشناسیم واین سیره را به جوانان ونوجوانان نیز انتقال دهیم . از همه بیشتر این وظیفه برعهده رسانه ها می باشد.
کد خبر: ۸۸۱۸۱۸۱
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، بمناسبت سومین روز از دهه مبارک فجر وهمزمان با سراسر کشور عصر امروز با حضور اقشار مختلف مردم ، مسئولین ، نیروهای نظامی وانتظامی وخانواده های معزز شهداء گلزار شهدای شهرستان سرایان گلباران شد.
 
در مراسم گلباران گلزار شهدای شهرسرایان ، حجت الاسلام نجمی پور امام جمعه سرایان در سخنانی بیان داشت : شهداء عمرشان را بخدا فروختند وچه معامله قشنگی با خدا انجام دادند ، معامله ای که زمان ومکان نمی شناسد.
 
وی افزود: برای هر شهیدی خداوند پرونده جدیدی را می گشاید و شهدا شاد بودند و شاد زندگی کردند و آرامش داشتند واین آرامش را با ارتباط با خداوندمتعال واهل بیت عصمت وطهارت (ع) و ایثار و از خودگذشتگی و ایمان و اخلاص در عمل بدست آوردند.
 
امام جمعه سرایان گفت: امروز وظیفه همه ما اینست که جایگاه شهید وشهادت را نه تنها با یاد شهید ، بلکه باید سیره شهید بشناسیم واین سیره را به جوانان ونوجوانان نیز انتقال دهیم .  از همه بیشتر این وظیفه برعهده رسانه ها می باشد.
 
نجمی پور اظهار داشت : بزرگترین افتخار امروز ایران اسلامی ، وجود 200هزارشهید گرانقدر ومیلیونها بسیجی و رهبری بیدار و بصیر و آگاه که دنیا را هدایت می کند هست . و شهداء نیز با پیروی از ولایت فقیه جان خود را فدای اسلام وانقلاب کردند وبه دشمنان اجازه ندادند که ذره ای از خاک میهن را تصرف کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها