امام جمعه موقت اردکان با اشاره به ترس استکبار جهانی از ملت ما گفت: اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب است.
کد خبر: ۸۸۱۸۱۷۴
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان ؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزیانقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران در آن دوران خفقان که هیچ کسی تصور هم نمی کرد ظهور کرد و همه معادلات ابرقدرت های جهان را بر هم زد.

وی افزود: انقلاب اسلامی وعده خداوند را که می فرماید ما نمی گذاریم کافران بر مسلمانان مسلط شوند را محقق ساخت و حرکت حساب شده رهبر فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و حضور مردم فهیم و با شعور کشور باعث شد تا این انقلاب به نتیجه برسد.

امام جمعه موقت اردکان اظهار داشت: همه تلاش دشمن این است که انقلاب اسلامی ما را شکست دهد اما اراده خداوند بر حفاظت از این انقلاب است.

وی با اشاره به استقرار پایگاه های نظامی آمریکا در کشورهای همسایه ایران تصریح کرد: استقرار این پایگاه ها نشانه ترس استکبار از جمهوری اسلامی ایران است و این اقتدار به برکت انقلاب و مجاهدت مردم سرافراز ایران است که باید شکرگزار این نعمت الهی باشیم .

حجت الاسلام حسینی پور، نوزدهم بهمن سالروز بیعت همافران نیروی هوایی با حضرت امام خمینی(ره) را گرامی داشت و گفت: این حرکت زمینه ساز بیعت ارتش با امام و انقلاب شد.

وی از مردم شریف ایران اسلامی برای حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کرد تا بار دیگر اتحاد و همدلی خود را به رخ جهانیان بکشانند.

امام جمعه موقت اردکان در بخش دیگری از خطبه ها ضمن تبریک ولادت با سعادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) به بیان گوشه ای از زندگانی آن حضرت پرداخت.

وی گفت: عظمتی که این بانوی بزرگ در چشم همه مردم دارد بخاطر حرکت آن حضرت در پیام رسانی واقعه عاشورا بود.

حجت الاسلام حسینی پور همچنین با تبریک روز پرستار از خدمات و تلاش های پرستاران در جهت رفاه حال بیماران تجلیل کرد.

ارسال نظرات