امام جمعه بافق با اشاره به انقلابهایی که در جهان رخ داد اظهار داشت: از انقلاب شوروی و الجزایر هیچ اثری نماند و فقط انقلاب ایران بود که همچنان پابرجاست و علت ماندگاری انقلاب اسلامی ایران به خاطر تفکر دینی والهی بود.
کد خبر: ۸۸۱۸۱۶۹
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، خطیب جمعه بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به بعضی حرکات در جامعه اسلامی و نقشه دشمن برای تباهی جوانان اظهار داشت : در جامعه امروزی و با علم به کینه توزی دشمن و استکبار جهانی با انقلاب اسلامی و مردم ایران باید غیرت دینی جوانان و آحاد مردم مؤمن ایران اسلامی به صحنه بیاید و باید دانست که بدون غیرت دینی دفاع از ارزشها و خون مقدس شهداء عزیز ممکن نیست و نقشه دشمن هم امروز سلب غیرت دینی و کم رنگ نمودن آن در تمام سطوح جامعه است

وی با تبریک ولادت حضرت زینب کبری(س) وتبریک روز پرستار به همه پرستاران گفت: : اگر امروز روز ولادت این اسوه صبر و مبارزه بعنوان روز پرستار نامگذاری شده است به این دلیل است که پرستاران ما اعم از مرد و زن الگو پذیری خود را بی بی زینب (س) قرار داده اند و بر همه زنان جامعه است تا از سجایای بی نظیر حضرت زینب (س) الگو بگیرند .

حجت الاسلام سلیمانی در ادامه با بیان جایگاه زن در طول تاریخ ایران اظهار داشت:زن در قبل از انقلاب جایگاهی والایی برخوردار نبود اما پس از پیروزی انقلاب جایگاه والایی پیدا کرد.

وی افزود: هویت زن پس از پیروزی انقلاب یک هویت استثنائی بود زن وارد عرصه سیاسی و اجتماعی شد و همین زن ها بودند که با پرورش فرزندان صالح آنها را به جبهه ها و توانستند در عرصه های مختلف بدرخشند.

امام جمعه بافق با اشاره به انقلابهایی که در جهان رخ داد اظهار داشت: از انقلاب شوروی و الجزایر هیچ اثری نماند و فقط انقلاب ایران بود که همچنان پابرجاست وعلت ماندگاری انقلاب اسلامی ایران به خاطر تفکر دینی والهی بود.

سلیمانی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران گفت:جریان انقلاب به مردم آزادی داد،رشد علمی افزایش پیدا کرد،از نظر امنیت ایران امن ترین کشور در دنیا شد، ایران به قدرتی در منطقه تبدیل شد،استقلال ایران ومشارکت مردم در انتخابات از دیگر نعمتهای این انقلاب میباشد.

ارسال نظرات