خبرهای داغ:
امام جمعه دامغان با بیان اینکه حضور در صحنه و ولایتمداری مردم رمز بقای انقلاب اسلامی است، گفت: بی‌تردید مردم ما حماسه‌ای دیگر می‌آفرینند و راهپیمایی 22بهمن امسال مشت محکم دیگری بر دهان یاوه‌گویان خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۱۸۱۶۷
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته دامغان که با حضور پرشمار مردم دیندار این شهرستان در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد با گرامیداشت سی و هشتمین بهار پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، دهه فجر را بهترین فرصت مطالعه و بازخوانی تاریخ پرفراز و نشیب و درس آموز انقلاب عنوان و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ملت ما به رهبری خمینی کبیر همه معادلات ابرقدرت‌ها را بهم ریخت.

امام جمعه دامغان اضافه کرد: بیداری اسلامی، اتحاد مسلمانان، یکپارچگی شیعه، حضور مردم در تمامی صحنه‌ها، استقامت ملت در برابر فشارها همه و همه نمایش وفاداری مردم به آرمان‌های انقلاب و استجکام بنیان نهضتی است که از سال 42 آغاز شد و امروز قریب به نیم قرن از آن میگذرد.

خطیب نماز جمعه دامغان با بیان اینکه جنگ هشت‌ساله، ترور سران و دانشمندان و متفکران، تحریم‌های همه‌جانبه و مستمر، فتنه‌های گوناگون، جنگ نرم و تهاجم فرهنگی هر یک برای سقوط و براندازی نظامی کافی است،‌ افزود: دشمنان بدانند ملت ما وفاداری خود را به اسلام، مکتب اهل بیت، انقلاب و ولایت فقیه بارها ثابت کرده است و آزموده را آزمودن خطا است، ریشه‌های انقلاب اسلامی در قلب ملت ایران مستحکم است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان راهپیمایی 22 بهمن‌ماه ملت بزرگ ایران را پیامی روشن برای دوستان و دشمنان انقلاب دانست و ضمن دعوت از همه مردم این شهرستان و دیگر نقاط کشور به حضور همراه با خانواده‌های خود در این جشن بزرگ ملی و اعتقادی، اظهار داشت: ملت ما همواره استکبار ستیزی خود و حمایتشان از ولایت فقیه را به رخ دشمنان کشیده‌اند.

ترامپ بی‌خرد با اعمال سخیف خود زمینه فروپاشی زودتر آمریکا را فراهم می‌کند

امام جمعه دامغان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توهین‌ها، قوانین و رفتارهای رییس جمهور جدید ایالات متحده اظهار داشت: ترامپ بی‌خرد با اعمال سخیف خود زمینه فروپاشی زودتر آمریکا را فراهم می‌کند.

خطیب نماز جمعه دامغان با بیان اینکه رفتار و دستورات ترامپ واکنش‌های جهانی را به دنبال داشته است گفت: لغو اجازه ورود اتباع برخی کشورهای اسلامی به آمریکا و محدود کردن و بازداشت مسلمانان برخلاف قوانین بین المللی و نشان دهنده خوی استکباری و دشمنی همیشگی آنان با اسلام است.

وی در ادامه با تبریک ولادت با سعادت عقیله بنی‌هاشم زینب کبری(س) و روز پرستار گفت: همان‌گونه که حضرت زینب کبری(س) زحمات و مصائب فراوانی را در راه حفظ دین و انتقال پیام انسان‌ساز عاشورا متحمل شدند بانوان بصیر میهن ما نیز در دوران مبارزه با رِژیم شاه، دفاع مقدس و پس از آن با روحیه‌ای زینبی حماسه‌های فراوانی آفریدند و فرزندانی چون شهدای والامقام در دامان آنها پرورش یافتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها