خبرهای داغ:
امام جمعه همدان با بیان اینکه دشمنان با در اختیار داشتن کلاهک های هسته ای از ایران می ترسند، اظهار کرد: در زمان قدیم خلبانان ما برای آموزش به آمریکا می رفتند اما همانگونه که مقام معظم رهبری گفته اند امروز ما برای دفاع از کشور و ملتمان وسایلی داریم که آمریکا ندارد.
کد خبر: ۸۸۱۸۱۳۵
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در نماز جمعه شهر همدان با تبریک سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امید است ما میراث داران دو عید بزرگ و همزمانی جشن پیروزی انقلاب و میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) باشیم.

وی ظهور خورشید از مغرب زمین و ورود امام خمینی(ره) از فرانسه به ایران را به عنوان شمه ای از انقلاب اعلام کرد و گفت: اینکه انقلاب ما دنیا را تحت تاثیر قرار داده است و بچه سید یتیمی که جرات و اقتدار چنان شهامت و جسارتی را داشت که توانست با توکل بر خدا، برای نجات ملت ایران به پا خیزد در زمان این خطبه ها نمی گنجد.

امام جمعه همدان حکومت دجال ها، شیاطین و قدرت های پوشالی منطقه را با وجود حکومت حق خدا، باطل اعلام کرد و افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری ما درابتدای جنگ تحمیلی سیم خاردار و خمپاره های مورد نیازمان را از کشورهای کره شمالی و جنوبی تهیه می کردیم و امروز موشک های دور برد و ماهواره تولید می کنیم.

طه محمدی با بیان اینکه دشمنان با در اختیار داشتن کلاهک های هسته ای از ایران می ترسند، اظهار کرد: در زمان قدیم خلبانان ما برای آموزش به آمریکا می رفتند اما همانگونه که مقام معظم رهبری گفته اند امروز ما برای دفاع از کشور و ملتمان وسایلی داریم که آمریکا ندارد و اگر انقلاب ما دستاوردی هم نداشته برپایی نمازجمعه ها هم کفایت می کند که از مهمترین دستاوردهاست.

وی با اشاره به بی کفایتی شاهان قدیم ایرانی که بسیاری از سرزمین های ایران زمین را به دست دشمنان داده اند خاطرنشان کرد: دشمن 8 سال با ما جنگید و نتوانست یک وجب از خاک کشورمان را بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در ادامه سخنانش گفت: ایران اسلامی امروز، هفتمین قدرت دریایی جهان بوده و با وجود فشارهای تحریم همواره قدرتمند است.

طه محمدی بر برگزاری هرچه با شکوهتر و حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن تاکید کرد و یادآور شد: آمریکا یک جهنمستان است که عده ای ندید بدید فکر می کنند در آنجا چه خبر است و نمی دانند که در آنجا هر روز تیراندازی می شود و عده ای کشته و زخمی می شوند تا مسئولان بیایند و جلوی آن را بگیرند.

وی با بیان اینکه آمریکا 6 تریلیون دلار برای جنگ در منطقه خاورمیانه هزینه کرده است اظهار کرد: مردم ایران باید به وجود ارتش، سپاه، بسیج و خانواده های معزز شهدا افتخار کرده و به پیشرفت های دانشگاهی، اقتصادی، نظامی و اجتماعی مان دقت کنند.

وی همچنین با اشاره به واردات پنیر از دانمارک و تخم مرغ از اسرائیل در زمان پیش از انقلاب، اعلام کرد: ملتی که در قبل از انقلاب پنیر و تخم مرغ کوپنی را از کشورهای دیگر دریافت می کردند امروز، موشک و ماهواره تولید می کنند.

امام جمعه همدان از بین رفتن داعش در عراق و آزادی سوریه را از جمله اقدامات مقتدرانه ایران در منطقه عنوان کرد و گفت: شهدای بعد از پیروزی انقلاب مدیون شهدای قبل از انقلاب هستند چراکه اگر آنان شهید نمی شدند راه برای شهادت شهیدان بعد از انقلاب باز نمی شد به طوریکه شهدای زمان انقلاب بخاطر تحمل شکنجه های سخت، مقام والاتری دارند.

طه محمدی در ادامه سخنانش با اشاره به تجلیل های مقام معظم رهبری از مردم همدان در زمان شهادت سردار همدانی و همچنین به علت انتشار کتاب هایی در مورد انقلاب و جنگ، بیان کرد: سه کتاب وقتی که مهتاب گم شد، دختر شینا و گلستان یازدهم در روز چهارشنبه با حضور نمایندگانی از بیت رهبری در استان همدان رونمایی می شود و امیدواریم با حضور مردم زمینه خرسندی مقام معظم رهبری فراهم شود.

وی هنر قلم را به عنوان معجزه معرفی کرد و افزود: مقام معظم رهبری در تمام زمینه های علمی، فرهنگی، نظامی و سیاسی تبحر دارند و یکی از نبوغ ایشان مطالعه 500 صفحه کتاب در هر شب است و در تقریضی که در مورد این سه کتاب نوشته است، آن ها را دارای نوشتار گرانبهایی از لحاظ هنر ادبیات دانسته اند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات