جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه 46 دستگاه از ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین سپاه و بسیج مانند لودر، گریدر و بولدوز، کامیونت و خودرو کمک دار نیز مشغول به کار هستند گفت:حدود 7 گردان از نیروهای بسیجی جهت تسریع در بحث امدادرسانی آماده هستند.
کد خبر: ۸۸۱۸۱۱۵
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳

سردار مهدی کاظمی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با اشاره به خدمت رسانی سپاه و بسیج به مردم اظهار کرد:مجموعه نیروهای سپاه و بسیج در استان گیلان از همان دقایق اولیه بارش برف و یخبندان در استان به میان مردم رفته و اقدام به خدمات رسانی و امداد و نجات کردند.

وی با بیان اینکه 46 دستگاه از ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین سپاه و بسیج مانند لودر، گریدر و بولدوز، کامیونت و خودرو کمک دار نیز مشغول به کار هستند گفت:حدود 7 گردان از نیروهای بسیجی جهت تسریع در بحث امدادرسانی آماده هستند.

رییس قرارگاه امنیتی امام علی (ع) و مدیریت بحران استان ادامه داد:همچنین 2 دستگاه از آمبولانس سپاه در اختیار نیروهای امدادی برای بحث امدادرسانی و کمک به مردم شریف استان قرار دارند.

سردار کاظمی پور در ادامه با اشاره به گرفتاری برخی از مسافرین در راه ها خاطرنشان کرد:مکان هایی برای اسکان مسافرین گرفتار در برف و ترافیک ذر سنگر و برخی نقاط درگیر در برف پیش بینی شده است.

ارسال نظرات