امام جمعه مراغه در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به پیشرفت های کنونی کشورمان در سال هالی اخیر گفت: این رشد و توسعه به علت تلاش های داشمندان، جوانان و به برکت ولایت و پشتوانه مردمی نظام اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۱۸۱۰۸
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی افزود: امروز در صنایع موشکی و دفاعی، پزشکی و تکنولوژی های پیشرفته در رتبه های برتر دنیا در این زمینه ها قرار داریم.

وی اظهار داشت: پیش از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در کشورمان شاهد حضور خارجی ها به ویژه پزشکانی از کشورهای دیگر بودیم که تخصص چندانی در زمینه پزشکی نداشته اند ولی امروز شاهد پیشرفت های قابل توجه و بی نظیر در این حوزه و تربیت متخصصالن متعهد و بزرگ هستیم.

حجت الاسلام پورمحمدی بیان کرد: نیروهای مسلح، مسئولان و حتی خود شاه نیز در زمان طاغوت در برابر قدرت های غربی و آمریکا ذلیل بودند لیکن امروز شاهد اقتدار و تاثیرگذاری نظام اسلامی در منطقه و دنیا بوده و نیروهای نظامی مان در اوج قدرت هستند.

وی گفت: پیشرفت های کشورمان در این عرصه هاٰ موجب شده که دولت آمریکا از این رشد و توسعه احساس خطر کرده و در اجرای برجام کارشکنی کند.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به تصویب محدودیت ورود مردم هفت کشور به خاک آمریکا افزود: این منع ورود برای برخی کشورها از جمله کشورمان با اعتراض های گسترده مردم و دانشگاهیان آن کشور روبرو شده است.

حجت الاسلام پور محمدی با اشاره به سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار ادامه داد: این قشر خدوم جامعه در پرستاری از بیماران در مراکز درمانی از ثواب خدمت و عیادت از این بیماران از درگاه خداوند بهره مند هستند.

ویادامه داد: پرستاران متعهد کشورمان همواره رد سخت ترین شرایط و کمترین امکانات از بیماران پرستاری کرده ور در التیام دردهای آن ها تلاش می کنند.

وی اضافه کرد: پرستاران نیز باید با الگو گرفتن از شیرزن کربلا حضرت زینب کبری(س) در امر پرستاری از بیماران در جامعه با تعهد و صبر تلاش و مجاهدت کنند.

ارسال نظرات