خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در خطبه های این هفته نمازجمعه گفت: امریکا بداند آزمایش های موشکی کشورمان تعطیل نخواهد شد.
کد خبر: ۸۸۱۸۱۰۷
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری افزود: مردم در راهپیمائی 22بهمن پاسخ دندان شکنی به اظهارات امریکا خواهد داد که ایران برای دفاع از هیچ کشوری اجازه نمی گیرد.

وی با بیان اینکه ایران با قدرت به فعالیت دفاعی خود ادامه خواهد داد، اظهار داشت: حرکت موشکی کشورمان نه تنها تعطیل نخواهد شد بلکه شتاب بیشتری نیز می گیرد.

آیت الله محسن مجتهد شبستری با اشاره به اقدام رئیس جمهور آمریکا در ممنوعیت سه ماهه ورود اتباع هفت کشور اسلامی بیان کرد: ترامپپ با این حرکت ماهیت خود را نشان داد چراکه اسلام‌ستیزی شیوه آمریکاست.

آیت الله شبستری امنیت را نعمت بزرگ خداوند دانست و تاکید کرد: باید از نعمات الهی استقلال، آزادی، حاکمیت اسلامی و نعمت ولایت فقیه قدردان باشیم.

وی ادامه داد: پیروزی انقلاب نعمت بزرگ الهی از جانب خداوند به ما بوده است و ما باید عملا این شکران نعمت را نشان دهیم و با عمل خود به رهنمودهای رهبر اسلام عمل کنیم، زیرا این رهنمودها از جانب ایشان برای اجراست.

عضو خبرگان رهبری به هجمه فرهنگی نیز اشاره و بیان کرد: در این یک جنگ نرم جوانان باید دین خود را حفظ و از ماهواره و فضای مجازی و شبهات ایجاد شده دوری کنند.

نماینده ولی فقیه در استان یادآور شد: اگر ذره‌ای سهل انگاری کنیم، جوانان را از دست خواهیم داد و ظرفیت دهه فجر بسیار بالا برای آگاهی جوانان است.

آیت الله شبستری جایگاه و مقام حضرت زینب(س) را بزرگ خواند و افزود: این بانو با پیام رسانی خود موجب تداوم نهضت عاشورا و کربلا شد که باید پرستاران این بانوی بزرگ را الگوی خود قرار دهند.

امام جمعه تبریز حرکت شجاعانه پرسنل نیروی هوایی ارتش در بهمن 57 را مهم ترین حرکت عنوان و اظهار داشت: شکننده‌ترین حرکت را کارکنان نیروی هوایی با بیعت خود نشان دادند که موجب افتخار تاریخ انقلاب شد.

ارسال نظرات