پیکر سه گرفتار در بهمن مبارک آباد دماوند از زیر برف خارج شد که یکی از سه پیکر متعلق به مدیر راهداری شرق استان تهران است
کد خبر: ۸۸۱۸۱۰۰
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، حسین کتابدار درباره وقوع بهمن در منطقه مبارک‌آباد دماوند گفت: پس ریزش بهمن در این منطقه و تخلیه مسیر از سوی راهداری در شب گذشته ، نیروهای امدادی و راهداری  متوجه خودروهای گرفتار در زیر بهمن شدند.

وی افزود: تاکنون دو جسد از یک خودروی گرفتار در زیر بهمن خارج شدندو هلال احمر استان تهران، سگ‌های زنده‌یاب و دستگاه‌های بیورادار را به منطقه حادثه دیده فرستاده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اشاره به اینکه یک بالگرد نیز در حال اعزام به منطقه حادثه‌دیده است، گفت: به احتمال زیاد، تعداد دیگری از خودروها نیز زیر بهمن گرفتار هستند.

کتابدار ادامه داد: 70 امدادگر در منطقه دماوند و فیروزکوه مستقر شده و اقدامات لازم را برای تغذیه، اسکان اضطراری و نجات جان در راه ماندگان انجام می‌دهند.

وی اضافه کرد: نیروهای امدادی منتظر باز شدن مسیرها بوده تا اقدامات لازم را جهت کمک به حادثه‌دیدگان انجام دهند، البته پلیس از مردم درخواست کرده که در محورهای برفگیر تردد نکرده و مسیرهای خود را ادامه ندهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران، گفت: شب گذشته تعداد زیادی در راه مانده در منطقه امامزاده هاشم توسط نیروهای امدادی هلال احمر در شرکت نفت آبعلی، مساجد و مدارس اطراف اسکان اضطراری یافتند و اقدامات لازم در محور دماوند  -فیروزکوه و فیروزکوه ـ مازندران در حال انجام است.

جان باختن مدیر راهداری شرق استان تهران براثر ریزش بهمن ابعلی

با تلاش امدادگران و نیروهای هلال احمر هم اکنون پیکر داوود طلوعی مدیر پرتلاش  راهداری  شرق  استان تهران در بین حادثه دیدگان ریزش بهمن خارج شد.

ارسال نظرات