هاشمی در یادواره 88 شهید جامعه پزشکی استان در شاهرود شهدا را بزرگ ترين سرمايه كشور دانست و گفت: براي مبارزه با آسيب هاي اجتماعي، بايد جامعه رويكردي بر محور ايثار و شهادت داشته باشد.
کد خبر: ۸۸۱۸۰۳۹
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سيد محمد رضا هاشمي در يادواره ۸۸ شهيد بسيج جامعه پزشكي استان سمنان كه به ميزباني دانشگاه علوم پزشكي شاهرود برگزار شد اظهار کرد: داشتن رهبري واحد و قاطع را يكي از مولفه هاي ماندگاري انقلاب است و علاوه بر اين، مردمي بودن و احياي اسلام ناب محمدي و منزوي ساختن اسلام آمريكايي از ديگر ويژگي هاي انقلاب اسلامي ايران است.

وي انقلاب اسلامي ايران را بي نظيرترين پديده قرن حاضر خواند و افزود: ايران قطب پزشكي خاور ميانه است چرا كه پيش از انقلاب با وجود اينكه جمعيت كشور ۳۳ ميليون نفر بود، دولت توان تامين نيروي پزشكي و دارويي كشور را نداشت ولي اكنون بهترين خدمات پزشكي و بهداشتي به مردم ارايه مي شود.

فرماندار شاهرود، شهدا را بزرگ ترين سرمايه كشور دانست و گفت: براي مبارزه با آسيب هاي اجتماعي، بايد جامعه رويكردي بر محور ايثار و شهادت داشته باشد.

لازم به ذرکاست،شهرستان شاهرود در پيروزي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس بيش از يك هزار شهيد از اقشار مختلف به نظام اسلامي تقديم كرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها