جانشین ستاد راهیان نور حوزه‌های علمیه کشور خبر داد
جانشین ستاد راهیان نور حوزه‌های علمیه کشور از راه‌اندازی شبکه مرکزی مبلغین راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۸۰۲۸
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سید محمدحسین حسین زاده جانشین ستاد راهیان نور حوزه‌های علمیه کشور از راه اندازی شبکه مرکزی مبلغین راهیان‌نور خبر داد و گفت: ساماندهی مبلغین راهیان نور از 2 سال گذشته برای برنامه ریزی در خصوص اجرای برنامه‌‌های فرهنگی و تربیتی توسط مبلغین در اردوهای راهیان نور توسط ستاد مرکزی راهیان نور کشور و ستاد راهیان نور حوزه‌های علمیه کشور مطرح شده است.

وی ادامه داد: شبکه مرکزی مبلغین با مشارکت 14 مجموعه, مرکز و نهاد حوزوی که در امر تبلیغ مشغول به فعالیت هستند با محوریت حوزه های علمیه آغاز به کار کرده است.

جانشین ستاد راهیان نور حوزه‌های علمیه کشور آشنایی زائران با معارف دینی و دفاع مقدس و سازماندهی مبلغین برای آموزش متمرکز آنها را از اهداف این طرح برشمرد و گفت: تاکنون بیش از 5 هزار مبلغ در سراسر کشور سازماندهی شده که بسیج طلاب و شبکه مبلغین نقش مهمی در این امر داشته است. همچنین امسال با توجه به نیاز کاروان ها تعداد مبلغین راهیان نور به 10 هزار نفر خواهد رسید.

حجت الاسلام حسین زاده در خصوص محتوای دوره‌های آموزشی مبلغین اظهار کرد: در این دوره‌ها با توجه به مباحث و نیاز‌های زائران, مبلغین آموزش‌هایی در خصوص بحث مهدویت و پاسخ به ابهامات و شبهات دفاع مقدس, احکام و مسائل دینی, اخلاقی و تربیتی را فرا خواهند گرفت.

وی برپایی نماز جماعت, سخنرانی در یادمان‌ها, حضور غرفه های پاسخگویی به سوالات برای خواهران و برادران, حضور در کاروان‌ها و اردوگاه‌ها و تربیت خادمین در مناطق عملیاتی دفاع مقدس را عرصه حضور این مبلغین عنوان کرد و گفت:همچنین در این امر از حضور مبلغین خارجی و مبلغین خواهر کشور برای حضور در اردوهای راهیان نور استفاده خواهد شد.

جانشین ستاد راهیان نور حوزه‌های علمیه کشور گفت: مبلغین طلبه‌ آشنا و علاقمند تبلیغ معارف دینی و دفاع مقدس در اردوهای راهیان نور  از تاریخ 15 بهمن لغایت 22 بهمن با مراجعه با پایگاه www.rahianenoor.ismc.ir اقدام به ثبت نام کرده و بعد از سیر مراحل گزینش, در دوره های آموزشی شرکت خواهند کرد. همچنین سامانه پیامکی 2000313 آماده پاسخگویی به سوالات مبلغین  و درخواست مبلغ برای حضور در کاروان‌های راهیان نور خواهد بود.

ارسال نظرات