خبرهای داغ:
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی گفت: افتخار انقلاب اسلامی این است که ریشه استکبار را خشک و از کشور بیرون کرد، هنوز استکبار جهانی در خارج از مرزها برای ورود دست و پا می زند.
کد خبر: ۸۸۱۸۰۱۸
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام و ‌المسلمین مهدی رحیم‌آبادی در مجمع بسیج شهرستان درمیان اظهارداشت: شفافیت موضع گیری در برابر دشمنان باعث می شود که دیگران نیز به پیروی از شما بسیجیان راه درست را پیدا کنند.
 
به گفته وی دشمن شناسی امروز در جامعه یک ضرورت است لذا همه باید دشمن خود را بشناسند.
 
رحیم آبادی بیان کرد: تهاجم و شبیخون فرهنگی از طریق جنگ نرم، شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی، نفوذ، ترور شخصیت ها و تحریم ها راهکارهای آمریکا برای مقابله با ایران است.
 
وی دشمن شناسی به موقع، بصیرت و آگاهی و فریب شعارهای دشمن را نخوردن راه جلوگیری از نفوذ سیاسی و فرهنگی دشمن دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران توسط یک اسلام شناس تاسیس شد و هم اکنون نیز توسط یک اسلام شناس رهبری می شود.
 
وی عنوان کرد: علت اینکه هنوز کشورهای اسلامی از دشمنان ضربه می خورند این است که دشمنان تلاش می کنند که مسلمانان دشمن خود را نشناسند.
 
وی اضافه کرد: دشمنان تلاش می کنند که برنامه های خود در قالب دوستی ارائه کنند، باید نیروی های انقلابی مراقبت کنند که تفکر مسموم استکباری در جامعه نفوذ نکند.
 
به گفته رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی، افتخار انقلاب اسلامی این است که ریشه استکبار را خشک و از کشور بیرون کرد، هنوز استکبار جهانی در خارج از مرزها برای ورود دست و پا می زند.
 
وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از هر زمان دیگر نیازمند مقابله جدی با دشمنان هستیم، اظهارکرد: امروز جنگ نرم و عقیده توسط دشمنان راه اندازی شده است، با توجه به اینکه در دهه فجر انقلاب اسلامی هستیم باید به این مقوله توجه جدی شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها