خبرهای داغ:
امام جمعه قهستان:

مهمترین دلیل تداوم انقلاب اسلامی تبعیت از ولایت است

امام جمعه قهستان گفت: مهمترین دلیل تداوم انقلاب اسلامی تبعیت از ولایت و رهبری بوده است. هر موقعی که فتنه ای در کشور ایجاد شد مردم ما گوش به فرمان ولایت بودند پیشرفت موشکی ونظامی ما در گرو مدیریت صحیح و نظارت شفاف و بی واسطه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)است.
کد خبر: ۸۸۱۸۰۱۶
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، به مناسبت دهه مبارک فجر کارکنان سپاه درمیا ن با امام جمعه قهستان حجت السلام والمسلمین خزاعی دیدار کردند.

خزاعی در این دیدار ضمن تبریک دهه مبارک فجر این طور بیان داشت: انقلاب ما برگرفته از انقلاب امام حسین(ع) است. شهدا رفتند که ما در امنیت و ارامش باشیم.

وی اشاره کرد: ما انقلاب های زیادی در سطح جهان داشتیم که تدام نداشت برخی از این صرفا اقتصادی و یا صرفا دنبال قدرت بودند .و اکنون اسمی از این انقلاب ها برده نمی شو د.

  وی ادامه داد: انقلاب ما توأم با ایات الهی است وانقلاب اسلامی ما برای گرفتن حق بود نه برای گرفتن پست و مقام وپول، برای دفاع از مظلوم ،ازادی و استقلال بود.

وی افزود:مهمترین دلیل تداوم انقلاب اسلامی تبعیت از ولایت و رهبری بوده است هر موقعی که فتنه ای در کشور ایجاد شد مردم ما گوش به فرمان ولایت بودند پیشرفت موشکی ونظامی ما در گرو مدیریت صحیح و نظارت شفاف و بی واسطه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها