مدیر پایگاه قهرمانی استان مرکزی:

جشنواره استعدادیابی ورزشی در اراک برگزار می‌شود

یعقوبی گفت: برای نخستین بار جشنواره استعدادیابی در پنج رشته ورزشی در اراک برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۱۸۰۱۵
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج مرکزی احمد یعقوبی مدیر پایگاه قهرمانی استان مرکزی اظهار داشت: جشنواره استعدادیابی و نخبه سنجی از چهارم تا ششم اسفند ماه سال جاری در پنج رشته ورزشی هاکی، دوچرخه سواری، اسکواش، اسکیت و سپک تاکرا در اراک برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این جشنواره در رده‌های سنی 8 تا 14 سال و در دو بخش دختران و پسران برگزار می‌شود.

یعقوبی در ادامه به اهمیت برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت: استعدادیابی یک فرآیند هدف‌دار مهم است که نخبه‌ها و قهرمانان ورزشی هر استان را کشف و شناسایی می‌کند و پس از معرفی قهرمانان به ورزش، نگهداری و پرورش این نخبه‌ها حائز اهمیت است.

وی افزود: برای نخستین بار است که در استان مرکزی شاهد برگزاری چنین جشنواره‌ای هستیم، این جشنوار‌ه‌ها در هر استان با توجه به پتانسیل‌های موجود، تخصص و آمایش سرزمین در رشته‌های مختلف ورزشی پیگیری می‌شود.

احمد یعقوبی تصریح کرد: افتتاح و راه اندازی پایگاه قهرمانی در استان مرکزی زمینه ساز کشف قهرمانان و استعدادهایی می‌باشد که می‌توانند به چرخه ورزش کشور وارد شوند و برای ورزش ملی افتخارآفرینی کنند.

مدیر پایگاه قهرمانی استان مرکزی گفت: نخستین پایگاه ورزش قهرمانی استان مرکزی اواخر بهمن ماه با حضور مسئولین ورزش قهرمانی کشور در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک افتتاح می‌شود.
ارسال نظرات