کارگاه آموزشی" آشنایی با روند دانش بنیان شدن شرکت ها" ویژه واحدهای تولیدی- صنعتی در یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۷۹۹۹
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۶
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با روند دانش بنیان شدن شرکت ها با بیان اینکه یکی ازبرنامه های دولت حمایت از شرکت های دانش بنیان در راستای تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی است گفت:به منظور شناسایی و استعدادیابی شرکت های دانش بنیان در استان وهمچنین حمایت وکمک به این شرکت ها این کارگاه آموزشی با همکاری بنیاد نخبگان استان و مرکز علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

بنام افزود: این کارگاه آموزشی با حضور فناوران دانشگاهی، اساتید دانشگاه ها ،فعالان اقتصادی، شرکت های تولیدی تشکیل شد تا شرکت کنندگان ضمن آشنایی با برنامه های حمایتی، نسبت به روند ثبت شرکت های دانش بنیان نیز آگاهی و آشنایی لازم را داشته باشند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گفت: یکی از برنامه های ما ایجاد ارتباط دو طرفه بین صنعت ودانشگاه است،تا صنعت از حالت سنتی خارج شود و افراد حتی در منزل نیز به طرح ایده های نو بپردازند.

بنام افزود: شرکت شهرک های صنعتی از همه فعالان اقتصادی،شرکت های تولیدی وهمه کسانی که استعداد طرح ایده های دانش بنیان را دارند دعوت می کند که نسبت به ثبت شرکت اقدام کرده و از حمایت های دولت برخوردارشوند.

ارسال نظرات