امام جمعه میامی در حضور استاندار سمنان خواستار تکمیل مصلای نماز جمعه و حرم شهدای گمنام در این شهرستان و تخصیص اعتبار بودجه برای مصلی شد.
کد خبر: ۸۸۱۷۹۶۸
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی، حجت الاسلام قربانعلی صفائی پور در جمع تعدادی از مدیران استان وشهرستان درسالن اجتماعات فرمانداری ضمن تبریک دهه فجرگفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب، امروز از اقتدار، استقلال و امنیتی پایداری برخوردار است.

وی شاخصه خدامحوری ، دین محوری و حق محوری را  یکی از عوامل پیروزی نظام دانست وگفت: مردم محوری، استکبار ستیزی رااز دیگر شاخصه های پیروزی انقلاب ایران اسلامی  نام برد .

صفائی پور افزود: با بصیرت و سه سرمایه  مکتب، رهبر ومردم  می توانیم نظام را به آرمان های امام راحل و رهبر انقلاب برسانیم.

حرم شهدای گمنام میامی ساماندهی شود

امام جمعه میامی یکی از مهترین دغدغه شهرستان با گذشت بیش از 6 سال را ساماندهی و به نتیجه رسیدن حرم شهدای کمنام دانست ویادآور شد: تا به امروز  با کمک استاندار، سپاه، شورا وشهردار میامی آسفالت آن محل انجام شده و حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی را حسینیه حرم شهدای گمنام داشته است.

وی افزود: امیدواریم با کمک استاندار ومشارکت سپاه ومردم  امسال حسینیه حرم شهدای گمنام را به بهره برداری برسانیم.

صفائی پور به بحث گازرسانی به حرم شهدای گمنام اشاره کرد وگفت: گازرسانی به حرم شهدای گمنام علاوه براستفاده برای  آن مکان باعث منتفع شدن بخش های دیگر در شهرستان شده که موجب رشد وتوسعه شهرستان می شود.

مصلای نماز جمعه میامی 300 میلیون مقروض است

امام جمعه میامی در ادامه بابیان اینکه با همدلی، همفکری، وحدت در سایه ولایت و پشت سر مسئولان امروز در شهرستان شاهد پیشرفت خوبی هستیم که این پیشرفت ها در حضور مردم در مشارکت های سیاسی واجتماعی ونماز جمعه دیده می شود، ابراز داشت: امروز باتوجه به حضور مردم در مناسبت ها وبویژه نماز جمعه مشکل مکان داریم که از این رو مصلای نماز جمعه حدود 30 درصد کار آن انجام شده است.

صفائی پور افزود: تا به امروز برای ساخت 30 درصد مصلای نماز جمعه نزدیک به 300 میلیون تومان مقروض هستیم و که تقاضا داریم در بودجه استانی و بطور ویژه مصلای نماز جمعه دیده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها