معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور:
معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: شیعه و سنی را در میهن اسلامی با هم برادر برشمرد و تصریح کرد: همه در زیر پرچم ولایت فقیه محکم و استوار ایستاده ایم.
کد خبر: ۸۸۱۷۹۶۵
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، «سردار مهران طهماسبی» در همایش بزرگ نیروهای نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه آستارا در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج که به مناسبت سومین روز دهه مبارک فجر برگزار شد، اظهار کرد: مرزداران شهرستان آستارا از همان زمان اولیه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ثابت کردند که در همه صحنه ها نقش ویژه و تأثیرگذاری را دارند.

وی تقدیم 166 شهید و ده ها جانباز و آزاده را در دوران 8 سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی، از ویژگی های ولایت مداری مردم این خطه دانست و ادامه داد: مرزداران آستارایی پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ضمن پاسداری از مرزهای اسلامی در مقابل کفر جهانی آن زمان که شوروی سابق بود، در جبهه های حق علیه باطل هم به خوبی ظاهر شدند.

وی با تأکید بر اینکه امام خمینی (ره) درس اقتدار و اتکا به خود را به همگان آموخت، افزود: تصمیم گیری برای کشور در کنار شریعت و دین خدا را ملت ایران به خوبی از امام راحل خود آموختند.

سردار طهماسبی در ادامه توطئه آمریکا، انگلیس و صهیونیست ها برای ملت ایران را بی دلیل ندانست و خاطر نشان کرد: آنها از این ناراحت هستند که پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی 6 میلیون بشکه نفت بر جیب آنها نمی رود.

وی با تأکید بر اینکه ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا اجازه ندهیم رژیم صهیونیستی بر منطقه حاکم شود و مردم مسلمان منطقه در زیر یوغ دشمنان اسلام زندگی نکنند، افزود: ممکن است آنها داعش را با وهابی های متحجر و سلفی درست کنند و یا جنگ های نیابتی راه بیاندازند، ولی ما اجازه نمی دهم که آنها به مرزهای کشور ما نزدیک شوند.

وی شیعه و سنی را در میهن اسلامی با هم برادر برشمرد و تصریح کرد: همه در زیر پرچم ولایت فقیه محکم و استوار ایستاده ایم.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور، عمل به دستور مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری امسال به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» را از مهمترین وظابف ملت ایران عنوان کرد و گفت:اتکا به مغزهای خودمان از اولویت های اقتصاد مقاومتی می باشد و با این فکر می توانیم دنیا را بچرخانیم.

وی اضافه کرد: آمریکایی ها عقب مانده های وحشی هستند که حدود چند صد سال گذشته به این قاره مهاجرت کرده اند و پس از کشتارهای بسیار، سیاهان را برای خود برده گرفته اند.

وی ایران را قدرت اول جهان برشمرد و توضیح داد: مردم پابرهنه جهان اسم ایران را می برند و این الگو بودن نشانه قدرت ایران اسلامی در جهان است.

سردار طهماسبی از نابودی آمریکا در سوریه سخن گفت و افزود: با توجه به اینکه کلینتون و اوباما شعار رفتن بشار اسد را سر می دادند، حال خود رفته اند و هم اکنون در مذاکرات قزاقستان ترامپ و آمریکا را راه نمی دهند و این یعنی مستکبران جهان له شده اند.

وی در پایان از نابودی آمریکا سخن گفت و خطاب به مسئولان تأکید کرد: مسئولان باید قدر ملت بزرگ ایران را بدانند و از هیچ فرصتی در راستای خدمت به این ملت دریغ نکنند.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور در پایان ضمن تقدیر از کلیه دست اندرکاران مجری این همایش بزرگ تقدیر کرد و یادآور شد: مردم آستارا آگاه هستند و حضور در عرصه های مختلف را از وظایف خود می دانند.

به گزارش بسیج، با توجه به سرمای شدید و بارش سنگین برف در منطقه، از نخستین ساعات صبح امروز (پنج شنبه 14 بهمن) بیش از 3 هزار نفر از بسیجیان و اقشار مختلف مردم شهرستان با حضور در سالن یک هزار و 200 نفری انقلاب مجموعه ورزشی وحدت، در همایش بزرگ نیروهای نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه آستارا در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج شرکت کردند.

ارسال نظرات