فرمانده سپاه ناحیه فومن:
فرمانده سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه خط انقلاب خط مبارزه و استکبارستیزی است نه سازش تاکید کرد:فرهنگ دفاع مقدس و انقلابی ماندن منجر به حفظ و بقای انقلاب اسلامی خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۱۷۹۶۰
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، مراسم گرامیداشت شهدای انقلاب اسلامی در شهرستان فومن؛ شهیدان ابراهیم جعفری و محمد کاظمی به همراه افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهدای آستان مقدس امامزاده میرزا با حضور بسیجیان و جمعی از مسئولین شهرستان در مسجد امامزاده میرزا و گلزار شهدا برگزار گردید .

سرهنگ میرزاپور در این مراسم با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر یاد شهدای انقلاب اسلامی بویژه شهیدان جعفری و کاظمی را گرامی داشت و تاکید کرد:موضع معمار بزرگ انقلاب، امام خمینی (ره) انقلابی گری و انقلابی ماندن است .

وی مهمترین ویژگی امام خمینی(ره) را استکبار ستیزی عنوان کرد و گفت:دشمنان در مبارزه با این انقلاب  سه اصل را معقتدند اول امام بی امت اقتدار ندارد دوم امت بی امام خطر ندارد سوم هم امت با امام و امام بی امت شکست ندارد .

فرمانده سپاه فومن افزود:یکی از اصل های مهم زنده ماندن انقلاب اسلامی همین اصل ولایت فقیه است.

میرزاپور سپس کلام رهبری را در خصوص جهاد کبیر برای حاضران طرح نمود و ادامه داد:در مقابل دشمن نباید تسلیم شویم و تمکین کنیم.

وی با بیان اینکه خط انقلاب خط مبارزه و استکبارستیزی است نه سازش تاکید کرد:فرهنگ دفاع مقدس و انقلابی ماندن منجر به حفظ و بقای انقلاب اسلامی خواهد شد .

فرمانده سپاه فومن پایگاه های مقاومت بسیج را مکان حفظ ارزش های انقلاب و پایگاه بزرگ فرهنگی عنوان کرد و گفت:با راه اندازی پایگاه مقاومت بسیج در آستان مقدس امامزاده میرزا وحدت و همدلی بوجود آمده در این مجموعه با افتتاح پایگاه مقاومت تداوم یافته و فعالیت های چشمگیر فرهنگی را در جوار مزار 105 شهید شهرستان فومن شاهد باشیم .

در این مراسم با اعطای حکم مسئولیت به برادر بسیجی محمدرضا حسین زاده به عنوان فرماندهی پایگاه مقاومت شهدای آستان مقدس امامزاده میرزا فعالیت رسمی این پایگاه مقاومت آغاز شد .

ارسال نظرات