خبرهای داغ:
به مناسبت سی وهشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
کد خبر: ۸۸۱۷۹۴۰
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰

بسم الله الرحمن الرحیم

(وَ قُل جاءَ الحقُّ وَ زَهَقَالباطلُ انَّ الباطِلَ کانَ زَهُوقًا    (آیه ۸۱ سوره اسراء0

یوم الله ۱۲ بهمن، روزی که سپیده فجر انقلاب باورود امام خمینی(ره) به کشورمان جانی تازه یافت و طلوع آفتاب آن سرتاسر دل هایآزاده و مستضعف را روشنی بخشید. و کاخ های طاغوتیان و جرثومه های فساد متزلزل شده و به وحشت افتاد.روزی که با ورود حضرت امام خمینی(ره) دل های عاشقان آن حضرت در سیمای وی گره خوردو این دلبستگی تا پای شهادت در این راه استوار ماند .

انبوه جمعیت و شکوه حماسه حضور مردم در روز ورودامام خمینی(ره) به کشور در ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ نشان از هوشیاری ملت و آغاز نهضتی جاودانهشد، چرا که امام خمینی(ره)، حقیقت بود و حقیقت همیشه زنده است و فناناپذیر .

میدانیم که مردم ایران در راه پیروزی و حفظ انقلاب،سختی ها و مشکلات فراوانی را تحمل کرده و عزیزان بیشماری را در این راه از دستدادند و طبعاً باید به تدریج خسته و دلسرد می شدند؛ اما هرگز این چنین نشد کمااینکه امروز نیز ملت ایران با بهره گیری از فرمایشات امام خامنه ای(مدظله) و بصیرتروزافزونِ خود، در راه حفظ انقلاب بیش از پیش مشتاق جانفشانی و فداکاری هستند. نسلپرورش یافته در مکتب الهی امام خمینی(ره) به این فرموده ایشان، ایمان داشت که درجهان حجم تحمل زحمت ها و رنج ها و فداکاری ها و جان نثاری ها و محرومیت ها، مناسبحجم بزرگی مقصود و ارزشمندی و علوّ رتبه آن است. چنان که انقلاب شکوهمند اسلامینیز این چنین ارزشمند و مقدس بوده است .

ولی مشاهده می شود که برخی نااهلان و کینه ورزان وایادی داخلی و خارجی استکبار   به دنبالشکست یا انحراف این ارزش ها و نابودی آن هستند؛ اما زهی خیال باطل، بدانند که اینانقلاب با نهضت امام خمینی(ره) و مجاهدت های ملت همیشه بیدار ایران آغاز شده و تانابودی استکبار جهانی و صهیونیست بین الملل که در رأس آن آمریکا و اسرائیل قراردارند، پیش خواهد رفت، چنان که تأثیرات صدور این انقلاب مقدس به همت پاسدارانانقلاب و بهره گیری از منویات امام خامنه ای(مدظله) در برچینی بساط ظلم و طاغوت درمنطقه قابل مشاهده است .

ما بسیجیان همیشه در صحنه ی نسل سوم و چهارم انقلاباسلامی، با ارج نهادن به خون شهدای والامقام و تبعیت از ولی امر مسلمین امامعزیزمان حضرت آیت الله خامنه ای، ضمن تجدید میثاق با آرمان های انقلاب و امامراحل، اعلام می‌داریم که بیش از پیش در راه پاسداشت از انقلاب، مجاهدت نموده وچراغ این راه را شعله ورتر از قبل حفظ خواهیم نمود و همصدا با امام امت شعار «مرگبر آمریکا و مبارزه با استکبار جهانی» را سرلوحه کار خود نهاده و هرگز اجازهنخواهیم داد نور الهی برآمده از مکتب اسلامی و بیدار کننده امام خمینی(ره) توسطنااهلان و منافقان، خاموش یا منحرف گردد و به فرمان امام و ولیّ امرمان خواهیم بودتا انشاءالله با ظهور امام عصر(عج) پرچم آن را به دست صاحب اصلی این انقلاب داده وکاسه خشممان را بر سراسر وجود مستکبرین و طاغوتیان خالی کنیم و تا برچیده شدنحکومت ظلم و جور تا پای جان در این راه می مانیم .

در پایان حوزه مقاومت بسیج علی بن ابیطالب(ع) ازعموم مردم همیشه در صحنه شهرستان گرمه دعوت به عمل می آورد تا همچون گذشته باسربلندی و اقتدار، حضوری صمیمانه و پرشورتر از قبل در فضاسازی و اجرای برنامه هایویژه دهه ایام الله فجر به ویژه در سطح شهر داشته باشد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها