به همت حوزه شهید حسنی شهرستان بانه

یادواره شهدای شهید شریفی در روستای سیاحومه برگزار شد

به مناسبت دهه مبارک فجر یادواره شهدای شهید شریفی با حضورمردم؛ماموستایان و مسئولین بانه در روستای سیاحومه این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۷۹۱۱
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، به مناسبت دهه مبارک فجر یادواره شهدای شهید شریفی با حضور فرماندار  ،جانشین سپاه ، مسئولین ادارات بانه ،ماموستایان و آحاد مردم در روستای سیاحومه برگزار شد.

 

در این مراسم فرماندار شهرستان بانه ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر ، از افتتاح چند طرح در این دهه خبر دارد و به مردم قول مساعد داد که در مشکلات بهداری و راهداری روستای سیاحومه را جزو الویت قرار بدهد.

 

همچنین در این مراسم سرهنگ فرجی ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی ایران بویژه شهدای کردستان و بانه را گرامی داشت و گفت: شهدای این خطه از سرزمین اسلامیمان در راه دفاع از دین و ارزشهای انقلاب اسلامی در نهایت مظلومیت به شهادت رسیدند و بنابراین همواره بایستی یاد شهدا در این منطقه طنین انداز باشد.

 
جانشین فرمانده سپاه بانه یادآور شد، انقلاب اسلامی ایران با جان فشانی ها و رشادت های شهدای انقلاب و مقاومت مردم دیندار ایران اسلامی در مقابل طاغوت و استکبار جهانی به ثمر رسید و همه ما وظیفه داریم ادامه دهنده راه رهبر انقلاب و شهدا باشیم.


وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز مردم ما به برکت خون شهدا در کمال امنیت و عزت زندگی  به سر می برند که بایستی قدردان این وضعیت باشیم.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار